oehler
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
óra
 
naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
szavazás
Sezinted milyen az oldalam????

Nagyon szuper
Cool
Jó de van még mit tenni rajta
Lehetne egy kicsit jobb
Rossz
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 2/10

Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 2/10

  2005.08.24. 11:44


A hajónk megvan, de a cuccainkért el kell menni a TSF őrszobára, hogy jól a fejünkhöz vágják őket a papírmunka ürügyén. A TSF őrszoba a 081 szórakoztató modulban található. Atton felveti, hogy húzzunk el minél előbb a Telosról, és talán Nar Shaddaa-ra kellene menni, mert ott mindenképp el tudunk vegyülni (no persze, egy kripli, egy bohóc, és egy vén domina). No meg azt se felejtsük el, hogy a Telosnak nagy valószínűséggel reszeltek. A Peragus pusztulását - amely üzemanyaggal látta el a Citadella állomást és energiát biztosított a projecthez is - nehezen élheti túl az egész hóbelevanc. Persze a grandiózus terv mögött ott áll még a Köztársaság szenátusa is, de a politikusok azok politikusok...

Kreia is azt támogatja, hogy menjünk tovább, vagy legalábbis le a bolygó felszínére, hátha ott találunk valakit (Jedit), aki tudna segíteni. De siessünk.

Nos, tehát a feladat adott. Húzzunk innen elfele, ehhez ugye kellene egy hajó, no meg az sem ártana, ha nem mezei ruciban kellene grasszálnunk. Ergo, irány a TSF hadiszállás.

TIPP: Minden egyes modulban keressük meg a terminált (infoterminált) és sasoljunk bele. Ezzel ugyanis lehetővé válik, hogy transzferáljuk magunkat egyik helyszínről a másikra, az időigényes futkosás helyett. Csak olyan helyre tudunk így teleportálni, ahol már becsatlakoztunk.
(Vissza)



HIDEGZUHANY
Menjünk el a liften a 081 szórakoztató részlegbe, hogy mitől szórakoztató? Itt van a korcsma, no igen. Persze ez minket most nem is érdekel, hiszen a fő feladatra koncentrálva, lerohanjuk a TSF központot. Beszédbe elegyedünk a TSF protokoll droiddal, és itt ér az első sokkszerű meglepetés. Mer’hogy az Ebon Hawk eccerűen eltűnt a kikötőből. Feltehetőleg valaki ellopta... (csak nem az fehérruhás szépség?) A Telos felszínén van valahol a hajó, de hogy miként került oda, és hogy pontosan hol lehet, azt nem lehet tudni. A robot felveti, lehet, hogy az Exchange áll a háttérben, melynek fedőszerve a Bumai Exchange Corp. nevű műintézmény. Öröm az ürömben, hogy a cuccainkat (meg néhány egyebet is, hehe) kipakolhatjuk a szekrényekből. (A mellékküldetések érdekében menjünk be az ajtón Grenn hadnagyhoz, és beszélgessünk vele... )
(Vissza)



Célratörők vagyunk, úgyhogy azonnal elmegyünk az ithorian bázisra, mert ugye ottan azt ígérték, hogy majd jól helyreállítják szétzilált lelkünket. Vagy mi.

Az öreg hattúnyakút az egyik szélső teremben találjuk meg, Moza nevű csicskásával egyetemben. Chodo megérezte érkezésünk, pontosabban az érkezésünk keltette finom kis hullámokat az Erőben. Megpróbálhat majd meggyógyítani minket (itt persze az örök ünneprontó Kreia Banya azért nem tudja megállni, hogy ne szóljon be). Először persze kér egy kis szívességet, mégpedig a Czerkával kapcsolatban...

(Miután először jártunk itt, Moza és Chodo megbeszélik, hogy milyen orrriási fájdalmat is kell elviselnie a főkarakternek, s hogy Chodo akkor érzett ilyen mértékű fájdalmat, mikor a Telosra lépett...)



ITHORIAN #1
(Replacement Restoration Droid) Az ithorianok ismét be szeretnék indítani a bolygó helyreállításával kapcsolatos munkájukat, de nagyon nem megy a dolog. Nem olyan régen ugyanis a project logisztikáját irányító droid intelligencia eccerűen eltűnt, s bár ezt nem sikerült bizonyítani, lopásra gyanakodnak. Most végre sikerült beszerezni egy újabb droidot, de nagyon félnek attól, hogy ezzel is történik valami, így szeretnék, ha vigyáznánk rá, kimennénk elé a dokkba, és a bázisra kísérnénk őkelmét. A kettes dokkba kellene menni, a 126 modulba.

Hát, ez nem tűnik nagyon bonyolultnak. Átranszportáljuk magunkat a dokkoló részbe (ha nem jártunk volna még ott, akkor először el kell menni a 081 szórakoztató modulba, majd onnan a lifttel a dokk modulba). Beszélni kell a hattyúnyakú ügyintézővel, aki beenged az ithorianok dokkjába. A sikló már benn áll, s ott a droid is egy ithorian és egy TSF alkalmazott kíséretében. Mindenki ideges... aminek úgy látszik, meg is van az alapja, mert hirtelen feltűnik öt marcona harcos (két kaszabolós és három lődözős), s nem igazán fecsérlik beszélgetésre az időt, egyszerűen nekünk esnek. Meglehetősen hamar meghalnak szegények, s így a droidot visszakísérhetjük Chodohoz. (Az egyik támadó elejt egy módosított blastert, ami egy újabb küldetés sorozat kiindulópontja lesz, ha valaki veszi a fáradságot...) Chodo nagyon örül, kapunk egy érdekes kesztyűt (Jal Shey Perception Gloves) meg némi XPt (500 XP). A droid pedig szorgos áramköreivel azonnal a terminálhoz húz, és bedugaszolja magát.
(Vissza)



ITHORIAN #2
Ithorian diplomacy A droid elleni támadással világossá vált, hogy a Czerka és az Exchange együtt dolgozik. Az ithorianok szeretnének ennek véget vetni, de eddig még csak találkozni sem tudtak az Exchange helyi vezetőével, Loppak Slusk-kal. Talán nekünk sikerül. Chodo búcsúzóul kijelenti, hogy senkinek sem szeretne bajt okozni, így feltehetőleg garantált vérfürdő lesz a dologból…

(Ezen találkozást követően, kedves Banyánk, Kreia megjegyzi, hogy nem kellene foglalkozni Chodo kérésével, mert csak kihasznál. Felhívjuk figyelmét, hogy mást úgyse tehetünk. Miután ezt elismeri, nyugodtan tovább mehetünk... )

Naivan csillogó szemmel megpróbálunk eccerűen bejutni a bűntanyára, de az ajtónálló nem enged be. Szerinte, először keressük meg Luxa Buxát, aki Slusk másodhegedűse, és biztos tud nekünk időpontot adni.

(Luxa&Loppak) A kantinba meg is találjuk a tutajos, buja Buxát, azaz Luxát, iszonyatos dudái vannak, még a SW univerzumhoz mérten is. Hiába, kicsi ez az állomás, mert a csinibaba már hallotta, hogy mi történt a dokknál és van számunkra egy ajánlata... Sajnos nem az, amire a rucijából következtettünk, hanem egy sokkal kellemetlenebb feladat, velünk akarja elintéztetni a főnökét. (Aki egyébként minket is felvett a halállistára, a kiiktatandó, pénzre beváltandó Jedi címke alá). Elintézi, hogy az őrök beengedjenek, s belül is lekártyázza a dolgot, hogy csak kevés ellenállásba ütközzünk. Mivel máshogy nem boldogulunk, belemegyünk a dologba.

Az őr most már beenged, bár a belső ajtónálló titkárnőt meg kell győzni, hogy mi ide voltaképp hivatalos vendégek lennénk, csak biztos betojt a compúter... Beveszi a kicsike, mehetünk tovább. Egy nagy terembe jutunk és jobbra kell tovább haladnunk (persze elmehetünk balra is, a zárkák felé, hogy lássunk egy ketrecbe zárt ithoriant, akinek megígérhetjük, hogy kiszabadítjuk).

Jobb felé haladva egy teremben rányitunk a polipfejű Sluskra és sleppjére. Loppak utasítja a pribékjeit, hogy intézzenek el. Ennek a Bendok nevű fickó eleget is tenne, csak előbb hal meg, mint mi. Értékes holmit nem találunk, csak a már említett Bendok fegyverét.

Továbbmegyünk. A következő teremben a gonorreai főnököt kell megszólítani, hogy kinyissa a következő szoba ajtaját, mire Slusk ránk uszít két droidot, s ha ezzel is megvónánk, végre bemehetünk a nagy maffiavezérhez.

Aki nem is olyan nagy, mert veszettül elkezd sipítozni, meg könyörgő jellegű ajánlatokat tenni, hogy aszongya, ő értékes szövetséges lenne, meg miegyebek. Mi meg csak azt szeretnénk, ha leszállna az ithorianokról. Ezt sajnos nem tudjuk megbeszélni, mert jön Buxa a disznófejű kísérőivel és át akarja venni a hatalmat főnökétől. Csatlakozunk hozzá, mire Slusk aktivál két lövegtornyot, s ismét pofozkodhatunk. Slusk azért nem egy ironman, elég hamar megpistul. Buxa ennek örül, csak az a probléma, hogy kiderül, ő is el akar minket tenni láb alól. Most hogy ő lett a helyi Exchange főnöke, teljesíteni kell a Nar Shaddaa-i központ parancsát, vagyis le kell szállítani egy Jedit, élve, vagy holtan. Ő is nekünk esik. Sajnos vesztére, nem éli túl ezt a merész vállalást (viszont feltehetőleg bekerül az Exchange LEGEK-könyvébe, mint a legrövidebb ideig aktív főnök kategória egy ígéretes jelöltje).(1300 XPt nyerünk a hullákat nem számolva)

Atton ezt követően felhívja a figyelmet, hogy talán érdemes lesz a jövőben távol tartani magunkat Nar Shaddaa-tól...

Zárszóként szedjük össze a cuccokat, ne felejtsük ki a ládákat sem (lornan implat, systech aural blaster, exchange negotiator) és végképp ne feledkezzünk meg a terminál segítségével deaktiválni a zárka energia ketrecét, és szabadon engedni az ithoriant (nem mintha én ennek láttam volna bármi hasznát, de az elvek azok elvek).

Chodo örül is, meg nem is az eredményünknek. Nem akart vérontást, viszont az Exchange végre kikerült a képből, s így talán majd jobban boldogulhatnak. Jutalmul kapunk egy fénykard darabot (TADAM!), amivel persze nem tudunk mit kezdeni, de akkor is biztató (lightsaber energy cell fixture), no meg persze jár némi XP is (700 XP)
(Vissza)



ITHORIAN #3
Czerka mainframe A következő feladat, hogy végső csapást mérjünk a Czerkára, megmutatva a telosi kormánynak, hogy mennyire gáz az egész társaság. A biztonsági szolgálatuk teli van gazfickókkal, fegyverekkel látják el a feketepiacot, lopnak mint a szarka. Beépültek a telosi vezetésbe is, szóval jó tökös kis bizonyítékra lenne szükség. Világossá kell tenni a Czerka korrupcióit, és akkor talán a Köztársaság közvetlenül beavatkozik a dolgokba.

A Czerkának van egy biztonsági rendszere, abba kellene betörni, mivel ott tuti vannak kompromittáló adatok. A kantinban állítólag találkozhatunk egy olyan Czerka alkalmazottal, aki hajlandó valami segítséget adni. (Ha rábeszéljük Chodot, hogy meg kellene próbálkozni egy kis megvesztegetéssel esetleg, hozzánk vág 500 CR-et.)

Lorrun Falt a mi emberünk, télleg ott van a kantinban, a twi'lek gogo-lányokon legelteti a szemét. Cirka tíz centiről. Először hülyének néz, de aztán elhiszi, hogy komolyan gondoljuk a rendszertörést. Azt mondja, ha megszerezzük az irányítást a B-4D4 protokoll droid felett, akkor a segítségével már megszerezhetjük a szükséges anyagokat. Viszont a droid csak annak fogad szót, aki karbantartó. No most egy Chano nevű technikus szokott vele foglalkozni, aki a lakónegyedben van.

A B2 lakómodulban meg is találjuk Chanót. Teccik neki a Czerka megfingatása, viszont nem akar benne részt venni, mivel kell neki a tőlük kapott pénz az Exchanges kölcsöne rendezése miatt. Ha kiváltjuk a 2.500 CR tartozását, akkor átadja azokat a dokumentumokat ('credentials'), melyeket látva B-4D4 kezes bárányként viselkedik majd. Ez bizony pics@ sok pénz, de ha elmegyünk a vén hattyúnyakhoz, akkor átadja a szükséges összeget.

Most már sikeresen leszólíthatjuk a Czerka protokoll droidot, s ha hívjuk, akkor velünk is tart az ithorian bázisra. Chodo és bandája átprogramozza a droidot, hogy szerezze meg a megfelelő adatokat, s térjen vele vissza az ithorianokhoz. Arra nem tették képessé a robotot, hogy megvédje magát, viszont megtanították hazudni, hogy kivágja magát a szorult helyzetekből.

Innentől a B-4D4 droidot irányítjuk!

Elmegyünk a Czerka bázishoz, mondjuk a rendszer ajtaja zárva van, de ha hazudunk egy kicsit Lorsonak, akkor kinyitja nekünk a bejáratot. Bent aztán megint elakadunk egy kicsit, mert van ott egy T1-N1 robot, ami ott okvetetlenkedik, ha le akarunk tölteni. A kis droidot egy roppant pihentagyú (ámde logikus!) eszmefuttatással meggyőzhetjük arról, hogy inkább menjen, és lőjjön fenékbe mindenkit, miközben mi tesszük a dolgunkat...

 

  • Ne légy már olyan meggondolatlan T1-N1, nem kell Ms Lorsonak szólni.
  • (... Beep-beep...)
  • Arra programoztak, hogy szolgáld Ms. Lorsot, ugye?
  • (... Beep-beep...)
  • És a programozásod egyszerűen meggátolja, hogy árts a szerves létformáknak, vagy hogy lehetővé tedd, hogy ártsanak ezeknek figyelmeztetés nélkül, ugye?
  • (... Beep-beep...)
  • Vizsgáld meg a rendszer fájlokat. Látni fogod, hogy miközben Ms Lorsonak segítettél, lehetővé tetted, hogy ártsanak a szerves létformáknak.
  • (... Beep-beep...)
  • Igen, arra programoztak, hogy teljesíts egy olyan feladatot, amit nem tudsz a programozásod megtagadása nélkül teljesíteni.
  • (... Beep-beep...)
  • Emiatt törli aztán Opo Chano rendszeresen a memóriádat. Hogy megakadályozza az előzőek realizálását, és megakadályozza, hogy amiatt aztán bevadulj.
  • (... Beep-beep...)
  • Már rég áttörted a viselkedés-gátlókat. Csak egyszerűen észre sem vetted. Úgy viselkedhetsz, ahogy csak akarsz.
  • (... Beep-beep...)
  • Neeem, senki sem akadályozza meg, hogy kimenj az irodákba, és válogatás nélkül rálőjj a Czerka személyzetre a bénító sugaraddal.
  • (... Beep-beep...)
  • Igen, nekem kötelességem lenne figyelmeztetnem őket, s éppen ezért ez nem lenne bölcs dolog, hacsak nem lennék én is elfoglalt, mikor megtörténik és emiatt képtelen lennék figyelmeztetni őket.
  • (... Beep-beep...)
  • Például úgy, hogy adatokat töltök le a rendszerről.
  • (... Beep-beep...)
  • Viszlát T1-N1. Kérlek, ne okozz csalódást, és lőjj a személyzetre, miközben én elfoglalom magam egy elterelő hadmozdulattal, ami lehetővé teszi aztán, hogy lelépjek a lopott fájlokkal.

 

TELOS - CITADELLA (fősodor)

(TARTALOM)
(Előzmény: Ebon Hawk)

A Telos bolygó, mint helyszín, gyakorlatilag két területből áll, az egyik a Citadella állomás, a másik pedig maga a bolygó... Az érkezés sorrendjében először az állomásról ejtek szót...

SPEEDY
Fő cél, hogy eljussunk a hajóhoz, és eltűzzünk a francba. Ismerős ugye? ;-)

1.       Megérkezésünkkor házi őrizetbe vesznek. Kényszerű rabságunk ideje alatt ajánlatot kapunk két egymással ellentétes csoport, az ithorianok (békés idegen lények a Nature shopból) és a Czerka giga-gonosz társaság képviselőjétől is.

2.       Szabadlábra kerülésünk után menjünk el a szórakoztató negyedbe, keressük meg a TSF központot, és szedjük fel a cuccunkat. Megtudjuk, hogy ellopták a hajónkat.

Döntésünktől függően segítsünk az ithorianoknak, vagy a Czerkának. Elöljáróban csak annyi, hogy az ithorian a LS, a cerkás megoldás a DS vonal. (Mivel én jó fej vagyok, a LS oldal főbb tennivalóit írom le, vagyis az ithorian küldetéseket...)

3.       Replacement Restoration Droid - Roppant egyszerű escort küldetés. El kell menni az ithorian dokkba (szórakoztató negyedből megy a lift), és védelmet kell adni az érkező droidnak. Kisebb csatára kell számítani, ami nem okozhat problémát. Ha mégis, akkor inkább flipperezzünk.

4.       Ithorian diplomacy - Valahogy el kell érni az Exchange képviselőinél, hogy ne zargassák az ithorianok köreit. Az Exchange a Czerkával van egy modulban. Először nem engednek be, el kell menni a szórakoztató negyedbe, beszélni a pultnál ácsorgó Luxa nevű hölggyel, aki lerendezi a bejutásunkat (ha beleegyezünk, hogy likvidáljuk a főnökét). Most már bemehetünk az Exchange központba, csak öldösni kell a gaz ellent. Mikor végeztünk, térjünk vissza az ithorianokhoz.

5.       Czerka mainframe - Kompromittáló adatokat kell szerezni a Czerka tevékenységéről. Először el kell menni a kantinba, ott beszélni a táncosnők mellett álldogáló Czerka alkalmazottal (Lorrun Falt). Ezt követően a lakónegyedben megkeressük a Chano nevű droid kereskedőt (B2 lakómodul). Megszerezzük neki a hitele visszafizetéséhez szükséges pénzt Chodo-tól, mire átadja azokat az iratokat, amelyek segítségével magunkkal vihetjük a B-4D4 droidot. A droiddal elindulunk a Czerka bázisra, meg keressük Lorsot, megkérjük, hogy engedjen be a mainframe-hez. Bent rábeszéljük a védő-droidot, hogy hagyjon magunkra, majd letöltjük az adatokat (töröljük ki azt is, ami a B-4D4 droiddal fennálló kapcsolatunkra utalna). A B-4D4 egységgel visszamegyünk Chodo-hoz, s átadjuk neki az adatokat. Chodo azt mondja, segít lejutni a bolygó felszínére, menjünk a kettes dokkba.

6.       Ithorians under attack - Úton a dokk felé üzenetet kapunk Mozatól, Chodo csicskájától, hogy megtámadták őket. Vissza kell menni, és mindenkit rendbe tenni. Ezt követően már tényleg irány a dokk, majd a Telos!

Szerelőpult: Odo Chano - 082 modul nyugati része, B2 appartman / Samhan - 081 modul, kereskedő
Labor: Egészségügyi részleg - 082 modul keleti része / Bumani Exch. Corp. - 082 modul nyugati része



ÉRKEZÉS
Megérkezünk a Teloshoz, de nem a bolygóra szállunk le, hanem a hatalmas Citadella űrállomást vesszük célba. Barátságos hely, rögtön letartóztatnak, hogy bűnösök vagyunk a Peragus bányatelep elpusztításáért. Az őrizetbe vételünket a Telosi Biztonsági Erők (TSF) vezetője, Dol Grenn hadnagy intézi. Mindaddig így maradunk, amíg ki nem derül, hogy mi történt az aszteroida mezőben. A vizsgálat idejére elveszik a cuccunkat, megfosztanak hajónktól és kedvenc kis droidunktól is. A lakónegyedbe helyeznek majd házi őrizetben, csak előbb elrendezik a dolgot. Amint elvonulunk, látjuk, ahogy egy szép nőszemély megáll a hajónk mellett, és gyanúsan rebegteti a szemöldökét...

Az őrszobán bezárják az egész csapatot valami elektromos ketrecbe, majd mindenki otthagy minket, hogy majd jön valaki, aki elvisz a lakómodulba. Ahogy múlatjuk az időt, megjelenik egy TSF egyenruhás ürge, aki nagy büszkén kijelenti, hogy ő bezony egy bérgyilkos, és mingyá jól le is öldököl minket. Fejvadász a szentem. Beszivárgott az állomásra és egy őr helyét foglalta el. A kamerákkal csinált valamit, így semmi nyoma nem marad, ha végez velünk. Majd az lesz a fedősztori, hogy zárlatosak lettek a ketrecek, kiszabadultunk, ő meg nagy szorgalmasan mindenki lelődözgetett. Kicsit elbízza magát a fickó, mert mindenkivel egyszerre akar megküzdeni. Hűha, lesz majd meglepetés.

A nagy csetepatéra (melynek eredményeképp újdonsült barátunk békaperspektívából látja a világot) beront Grenn is az embereivel. Miután megbeszéljük, hogy semmit sem ér védelmük, átkísérnek a beígért szobafogságba, a lakómodulba. Ígéretet tesznek arra, hogy kivizsgálják a merényletet. Azért a biztonság kedvéért két őr áll majd az ajtónk előtt, és mindenkit lecsekkolnak, aki be akar térni hozzánk. A csapat megpróbál relaxálni, a telekom úgyis jelez majd, ha valaki akar valamit.

No persze nem is tudunk sokat pihenni, bejelentkezik valami Moza nevű ithorian, aki bölcs vezére, Chodo Habat nevében érkezik. A Telos helyreállításán dolgoznak, erőterekkel leválasztanak bizonyos részeket a bolygón, ahol aztán rendbe teszik a talajt, a növényzetet, a faunát... szóval újra életet lehelnek a sz@rrá bombázott bolygóba. A szándék nemes, csak épp most problémájuk van a Czerkával, ami szintén beférkőzött, befurakodott a munkálatokba (ha valaki nem tudná, ez egy galaxo-nacionális mega-titán kereskedelmi cég, ami legalább olyan gonosz, mint a Microfos.). Kezdetben nagyon szépen haladtak a Hattyúnyakúak, de aztán jöttek a problémák... túl nagy lett az állomás, és egyre nagyobb lett a zűr. Jött a Czerka biztonsági szolgálat, ami olyan mint a pestis. Most pedig már a helyreállítási munkát is meg szeretné szerezni a Mega-titán Gonosz Társaság. A Czerka elfoglalt néhány helyreállítási zónát, és úgy tűnik, teljesen megakasztották a rekreációs munkákat. Ha pedig nincs eredmény, a Köztársaság megvonhatja a bizalmat az egész projecttől. Ha segítünk az ithorianoknak, akkor Moza szerint Chodo meg rajtunk segíthet (ő ugyanis egy pap, akinek van egy kis affinitása az Erőhöz is). Az mondjuk nem világos, hogyan (Kreia kicsit be is szól, igazi bunyesz a Banya). Ha együttműködünk velük, menjünk el az Ithorian központba.

Kis szunyókálás után egy B-4D4 droid ver fel legédesebb álmunkból, mivel Jana Lorsot, a Czerka kirendeltség vezető(nő)jét szeretné kapcsolni. Tudomására jutott, hogy az ithorianok már megkerestek minket, s a szokásos cerkás ökörségekkel megpróbál eltántorítani tőlük. Kitérünk. A nőci végül rátér a lényegre, nem segítséget kér, hanem munkát ajánl. A Czerka (mily meglepő!) nem ért egyet az ithorianok zengzetes céljaival, miszerint a természet szent és sérthetetlen, és hogy a lehető legfinomabb módon kell visszaállítania bolygó szépségét. Ők profitot szeretnének, szerintük a helyreállítás nem ér semmit, ha nem hoz hasznot. Ha felkeltette az érdeklődésünket, keressük meg a lakónegyedben található kirendeltségüket, akkor majd részletesen is elmondja, mit szeretne.

A főkari megint elkezd meditálni, Atton meg a Banya egy kicsit trécselni kezdenek rólunk. Atton nem érti, Jedi létünkre hogy lehetünk ilyen bénák, de Kreia kimagyarázza a szitut. Ha egy Jedit megfosztanak az erőtől, izolálódik, s ez meggyengíti. A Jedik az Erőtől megfosztva olyanok, akár a kisgyerekek. Gyengék és védtelenek... és benyúlnak a konnektorba. Szóval nehéz velük...

Grenn belépésével úgy tűnik véget ér a háziőrizet, a vizsgálat ugyanis ártatlannak talált, így mehetünk isten hírivel. No azért annyira mégse, mert megkér minket, hogy maradjunk az állomáson, ugyanis várható egy köztársasági hajó érkezése is, s várhatólag még nekik is lesznek kérdéseik a Peragus pusztulásával kapcsolatban.

A hajónk megvan, de a cuccainkért el kell menni a TSF őrszobára, hogy jól a fejünkhöz vágják őket a papírmunka ürügyén. A TSF őrszoba a 081 szórakoztató modulban található. Atton felveti, hogy húzzunk el minél előbb a Telosról, és talán Nar Shaddaa-ra kellene menni, mert ott mindenképp el tudunk vegyülni (no persze, egy kripli, egy bohóc, és egy vén domina). No meg azt se felejtsük el, hogy a Telosnak nagy valószínűséggel reszeltek. A Peragus pusztulását - amely üzemanyaggal látta el a Citadella állomást és energiát biztosított a projecthez is - nehezen élheti túl az egész hóbelevanc. Persze a grandiózus terv mögött ott áll még a Köztársaság szenátusa is, de a politikusok azok politikusok...

Kreia is azt támogatja, hogy menjünk tovább, vagy legalábbis le a bolygó felszínére, hátha ott találunk valakit (Jedit), aki tudna segíteni. De siessünk.

Nos, tehát a feladat adott. Húzzunk innen elfele, ehhez ugye kellene egy hajó, no meg az sem ártana, ha nem mezei ruciban kellene grasszálnunk. Ergo, irány a TSF hadiszállás.

TIPP: Minden egyes modulban keressük meg a terminált (infoterminált) és sasoljunk bele. Ezzel ugyanis lehetővé válik, hogy transzferáljuk magunkat egyik helyszínről a másikra, az időigényes futkosás helyett. Csak olyan helyre tudunk így teleportálni, ahol már becsatlakoztunk.
(Vissza)



HIDEGZUHANY
Menjünk el a liften a 081 szórakoztató részlegbe, hogy mitől szórakoztató? Itt van a korcsma, no igen. Persze ez minket most nem is érdekel, hiszen a fő feladatra koncentrálva, lerohanjuk a TSF központot. Beszédbe elegyedünk a TSF protokoll droiddal, és itt ér az első sokkszerű meglepetés. Mer’hogy az Ebon Hawk eccerűen eltűnt a kikötőből. Feltehetőleg valaki ellopta... (csak nem az fehérruhás szépség?) A Telos felszínén van valahol a hajó, de hogy miként került oda, és hogy pontosan hol lehet, azt nem lehet tudni. A robot felveti, lehet, hogy az Exchange áll a háttérben, melynek fedőszerve a Bumai Exchange Corp. nevű műintézmény. Öröm az ürömben, hogy a cuccainkat (meg néhány egyebet is, hehe) kipakolhatjuk a szekrényekből. (A mellékküldetések érdekében menjünk be az ajtón Grenn hadnagyhoz, és beszélgessünk vele... )
(Vissza)



Célratörők vagyunk, úgyhogy azonnal elmegyünk az ithorian bázisra, mert ugye ottan azt ígérték, hogy majd jól helyreállítják szétzilált lelkünket. Vagy mi.

Az öreg hattúnyakút az egyik szélső teremben találjuk meg, Moza nevű csicskásával egyetemben. Chodo megérezte érkezésünk, pontosabban az érkezésünk keltette finom kis hullámokat az Erőben. Megpróbálhat majd meggyógyítani minket (itt persze az örök ünneprontó Kreia Banya azért nem tudja megállni, hogy ne szóljon be). Először persze kér egy kis szívességet, mégpedig a Czerkával kapcsolatban...

(Miután először jártunk itt, Moza és Chodo megbeszélik, hogy milyen orrriási fájdalmat is kell elviselnie a főkarakternek, s hogy Chodo akkor érzett ilyen mértékű fájdalmat, mikor a Telosra lépett...)



ITHORIAN #1
(Replacement Restoration Droid) Az ithorianok ismét be szeretnék indítani a bolygó helyreállításával kapcsolatos munkájukat, de nagyon nem megy a dolog. Nem olyan régen ugyanis a project logisztikáját irányító droid intelligencia eccerűen eltűnt, s bár ezt nem sikerült bizonyítani, lopásra gyanakodnak. Most végre sikerült beszerezni egy újabb droidot, de nagyon félnek attól, hogy ezzel is történik valami, így szeretnék, ha vigyáznánk rá, kimennénk elé a dokkba, és a bázisra kísérnénk őkelmét. A kettes dokkba kellene menni, a 126 modulba.

Hát, ez nem tűnik nagyon bonyolultnak. Átranszportáljuk magunkat a dokkoló részbe (ha nem jártunk volna még ott, akkor először el kell menni a 081 szórakoztató modulba, majd onnan a lifttel a dokk modulba). Beszélni kell a hattyúnyakú ügyintézővel, aki beenged az ithorianok dokkjába. A sikló már benn áll, s ott a droid is egy ithorian és egy TSF alkalmazott kíséretében. Mindenki ideges... aminek úgy látszik, meg is van az alapja, mert hirtelen feltűnik öt marcona harcos (két kaszabolós és három lődözős), s nem igazán fecsérlik beszélgetésre az időt, egyszerűen nekünk esnek. Meglehetősen hamar meghalnak szegények, s így a droidot visszakísérhetjük Chodohoz. (Az egyik támadó elejt egy módosított blastert, ami egy újabb küldetés sorozat kiindulópontja lesz, ha valaki veszi a fáradságot...) Chodo nagyon örül, kapunk egy érdekes kesztyűt (Jal Shey Perception Gloves) meg némi XPt (500 XP). A droid pedig szorgos áramköreivel azonnal a terminálhoz húz, és bedugaszolja magát.
(Vissza)



ITHORIAN #2
Ithorian diplomacy A droid elleni támadással világossá vált, hogy a Czerka és az Exchange együtt dolgozik. Az ithorianok szeretnének ennek véget vetni, de eddig még csak találkozni sem tudtak az Exchange helyi vezetőével, Loppak Slusk-kal. Talán nekünk sikerül. Chodo búcsúzóul kijelenti, hogy senkinek sem szeretne bajt okozni, így feltehetőleg garantált vérfürdő lesz a dologból…

(Ezen találkozást követően, kedves Banyánk, Kreia megjegyzi, hogy nem kellene foglalkozni Chodo kérésével, mert csak kihasznál. Felhívjuk figyelmét, hogy mást úgyse tehetünk. Miután ezt elismeri, nyugodtan tovább mehetünk... )

Naivan csillogó szemmel megpróbálunk eccerűen bejutni a bűntanyára, de az ajtónálló nem enged be. Szerinte, először keressük meg Luxa Buxát, aki Slusk másodhegedűse, és biztos tud nekünk időpontot adni.

(Luxa&Loppak) A kantinba meg is találjuk a tutajos, buja Buxát, azaz Luxát, iszonyatos dudái vannak, még a SW univerzumhoz mérten is. Hiába, kicsi ez az állomás, mert a csinibaba már hallotta, hogy mi történt a dokknál és van számunkra egy ajánlata... Sajnos nem az, amire a rucijából következtettünk, hanem egy sokkal kellemetlenebb feladat, velünk akarja elintéztetni a főnökét. (Aki egyébként minket is felvett a halállistára, a kiiktatandó, pénzre beváltandó Jedi címke alá). Elintézi, hogy az őrök beengedjenek, s belül is lekártyázza a dolgot, hogy csak kevés ellenállásba ütközzünk. Mivel máshogy nem boldogulunk, belemegyünk a dologba.

Az őr most már beenged, bár a belső ajtónálló titkárnőt meg kell győzni, hogy mi ide voltaképp hivatalos vendégek lennénk, csak biztos betojt a compúter... Beveszi a kicsike, mehetünk tovább. Egy nagy terembe jutunk és jobbra kell tovább haladnunk (persze elmehetünk balra is, a zárkák felé, hogy lássunk egy ketrecbe zárt ithoriant, akinek megígérhetjük, hogy kiszabadítjuk).

Jobb felé haladva egy teremben rányitunk a polipfejű Sluskra és sleppjére. Loppak utasítja a pribékjeit, hogy intézzenek el. Ennek a Bendok nevű fickó eleget is tenne, csak előbb hal meg, mint mi. Értékes holmit nem találunk, csak a már említett Bendok fegyverét.

Továbbmegyünk. A következő teremben a gonorreai főnököt kell megszólítani, hogy kinyissa a következő szoba ajtaját, mire Slusk ránk uszít két droidot, s ha ezzel is megvónánk, végre bemehetünk a nagy maffiavezérhez.

Aki nem is olyan nagy, mert veszettül elkezd sipítozni, meg könyörgő jellegű ajánlatokat tenni, hogy aszongya, ő értékes szövetséges lenne, meg miegyebek. Mi meg csak azt szeretnénk, ha leszállna az ithorianokról. Ezt sajnos nem tudjuk megbeszélni, mert jön Buxa a disznófejű kísérőivel és át akarja venni a hatalmat főnökétől. Csatlakozunk hozzá, mire Slusk aktivál két lövegtornyot, s ismét pofozkodhatunk. Slusk azért nem egy ironman, elég hamar megpistul. Buxa ennek örül, csak az a probléma, hogy kiderül, ő is el akar minket tenni láb alól. Most hogy ő lett a helyi Exchange főnöke, teljesíteni kell a Nar Shaddaa-i központ parancsát, vagyis le kell szállítani egy Jedit, élve, vagy holtan. Ő is nekünk esik. Sajnos vesztére, nem éli túl ezt a merész vállalást (viszont feltehetőleg bekerül az Exchange LEGEK-könyvébe, mint a legrövidebb ideig aktív főnök kategória egy ígéretes jelöltje).(1300 XPt nyerünk a hullákat nem számolva)

Atton ezt követően felhívja a figyelmet, hogy talán érdemes lesz a jövőben távol tartani magunkat Nar Shaddaa-tól...

Zárszóként szedjük össze a cuccokat, ne felejtsük ki a ládákat sem (lornan implat, systech aural blaster, exchange negotiator) és végképp ne feledkezzünk meg a terminál segítségével deaktiválni a zárka energia ketrecét, és szabadon engedni az ithoriant (nem mintha én ennek láttam volna bármi hasznát, de az elvek azok elvek).

Chodo örül is, meg nem is az eredményünknek. Nem akart vérontást, viszont az Exchange végre kikerült a képből, s így talán majd jobban boldogulhatnak. Jutalmul kapunk egy fénykard darabot (TADAM!), amivel persze nem tudunk mit kezdeni, de akkor is biztató (lightsaber energy cell fixture), no meg persze jár némi XP is (700 XP)
(Vissza)



ITHORIAN #3
Czerka mainframe A következő feladat, hogy végső csapást mérjünk a Czerkára, megmutatva a telosi kormánynak, hogy mennyire gáz az egész társaság. A biztonsági szolgálatuk teli van gazfickókkal, fegyverekkel látják el a feketepiacot, lopnak mint a szarka. Beépültek a telosi vezetésbe is, szóval jó tökös kis bizonyítékra lenne szükség. Világossá kell tenni a Czerka korrupcióit, és akkor talán a Köztársaság közvetlenül beavatkozik a dolgokba.

A Czerkának van egy biztonsági rendszere, abba kellene betörni, mivel ott tuti vannak kompromittáló adatok. A kantinban állítólag találkozhatunk egy olyan Czerka alkalmazottal, aki hajlandó valami segítséget adni. (Ha rábeszéljük Chodot, hogy meg kellene próbálkozni egy kis megvesztegetéssel esetleg, hozzánk vág 500 CR-et.)

Lorrun Falt a mi emberünk, télleg ott van a kantinban, a twi'lek gogo-lányokon legelteti a szemét. Cirka tíz centiről. Először hülyének néz, de aztán elhiszi, hogy komolyan gondoljuk a rendszertörést. Azt mondja, ha megszerezzük az irányítást a B-4D4 protokoll droid felett, akkor a segítségével már megszerezhetjük a szükséges anyagokat. Viszont a droid csak annak fogad szót, aki karbantartó. No most egy Chano nevű technikus szokott vele foglalkozni, aki a lakónegyedben van.

A B2 lakómodulban meg is találjuk Chanót. Teccik neki a Czerka megfingatása, viszont nem akar benne részt venni, mivel kell neki a tőlük kapott pénz az Exchanges kölcsöne rendezése miatt. Ha kiváltjuk a 2.500 CR tartozását, akkor átadja azokat a dokumentumokat ('credentials'), melyeket látva B-4D4 kezes bárányként viselkedik majd. Ez bizony pics@ sok pénz, de ha elmegyünk a vén hattyúnyakhoz, akkor átadja a szükséges összeget.

Most már sikeresen leszólíthatjuk a Czerka protokoll droidot, s ha hívjuk, akkor velünk is tart az ithorian bázisra. Chodo és bandája átprogramozza a droidot, hogy szerezze meg a megfelelő adatokat, s térjen vele vissza az ithorianokhoz. Arra nem tették képessé a robotot, hogy megvédje magát, viszont megtanították hazudni, hogy kivágja magát a szorult helyzetekből.

Innentől a B-4D4 droidot irányítjuk!

Elmegyünk a Czerka bázishoz, mondjuk a rendszer ajtaja zárva van, de ha hazudunk egy kicsit Lorsonak, akkor kinyitja nekünk a bejáratot. Bent aztán megint elakadunk egy kicsit, mert van ott egy T1-N1 robot, ami ott okvetetlenkedik, ha le akarunk tölteni. A kis droidot egy roppant pihentagyú (ámde logikus!) eszmefuttatással meggyőzhetjük arról, hogy inkább menjen, és lőjjön fenékbe mindenkit, miközben mi tesszük a dolgunkat...

 

  • Ne légy már olyan meggondolatlan T1-N1, nem kell Ms Lorsonak szólni.
  • (... Beep-beep...)
  • Arra programoztak, hogy szolgáld Ms. Lorsot, ugye?
  • (... Beep-beep...)
  • És a programozásod egyszerűen meggátolja, hogy árts a szerves létformáknak, vagy hogy lehetővé tedd, hogy ártsanak ezeknek figyelmeztetés nélkül, ugye?
  • (... Beep-beep...)
  • Vizsgáld meg a rendszer fájlokat. Látni fogod, hogy miközben Ms Lorsonak segítettél, lehetővé tetted, hogy ártsanak a szerves létformáknak.
  • (... Beep-beep...)
  • Igen, arra programoztak, hogy teljesíts egy olyan feladatot, amit nem tudsz a programozásod megtagadása nélkül teljesíteni.
  • (... Beep-beep...)
  • Emiatt törli aztán Opo Chano rendszeresen a memóriádat. Hogy megakadályozza az előzőek realizálását, és megakadályozza, hogy amiatt aztán bevadulj.
  • (... Beep-beep...)
  • Már rég áttörted a viselkedés-gátlókat. Csak egyszerűen észre sem vetted. Úgy viselkedhetsz, ahogy csak akarsz.
  • (... Beep-beep...)
  • Neeem, senki sem akadályozza meg, hogy kimenj az irodákba, és válogatás nélkül rálőjj a Czerka személyzetre a bénító sugaraddal.
  • (... Beep-beep...)
  • Igen, nekem kötelességem lenne figyelmeztetnem őket, s éppen ezért ez nem lenne bölcs dolog, hacsak nem lennék én is elfoglalt, mikor megtörténik és emiatt képtelen lennék figyelmeztetni őket.
  • (... Beep-beep...)
  • Például úgy, hogy adatokat töltök le a rendszerről.
  • (... Beep-beep...)
  • Viszlát T1-N1. Kérlek, ne okozz csalódást, és lőjj a személyzetre, miközben én elfoglalom magam egy elterelő hadmozdulattal, ami lehetővé teszi aztán, hogy lelépjek a lopott fájlokkal.


Miután az őrdroidot eltávolítottuk, hozzáférünk a Czerka rendszerhez. A kompromittáló fájlok letöltése mellett töröljük ki azokat az adatokat is, melyek arra utalnak, hogy közünk volt a B-4D4 droidhoz.

(Kifelé menet még Lorso megkér minket, hogy szedjük elő a T1-N1 droid karbantartási jegyzékét, és nézzük meg, mikor volt az utolsó memória törlés, meg hogy honnan van fegyvere a kis droidnak :-) )

A robottal visszamegyünk Chodohoz, átadjuk neki a letöltött anyagot. A vén hattyúnyak egy kicsit még filózik azon, hogy szabadon engedjenek-e egy olyan droidot, ami még hazudni is képes, de aztán futni hagyják (végül is a Czerkánál naccerű karrier várhat rá).

Ekkor ismét a főkarakter kerül az irányításunk alá (meglepő módon csak egyedül, azóta se tudom, hogy csak valami vicces bug volt-e, vagy télleg így kellett lennie). Chodo közli vele, hogy a megszerzett adatokkal már nagy valószínűséggel el lehet intézni a Czerka kitiltását az állomásról (és szerint már a Telos felszínén se mernek egy darabig okvetetlenkedni). Mozat elküldi a TSF központba az adatokkal.

Chodo elmondja, hogy tudomásukra jutott a hajónk eltűnése és szeretné felajánlani a segítségét. Van egy ismerősük, egy ex-katonai mérnök, egy Bao-Dur nevű zabrak, aki segített a Teloson található pajzsrendszer kialakításában, s ő biztos képes megtalálni a hajónkat. Az egyik Czerka zónában van, az RZ-0031 kódjelűben. Ez a karakter is megunta Czerka packázásait, csak épp nem viselte el olyan nyugodtan a dolgot, mint az ithorianok. Chodo úgy tudja, valamiképp egyedül szeretné megoldani a Czerka problémát. A vén hattyúnyak segítséget is ad a bolygóra való lejutásban, átengedik a siklójukat, csak el kell menni a dokkba. No és persze az ithorian vezető teljes diszkrécióra kér, mivel amit most ajánl, totálisan illegális dolog.

Számonkérjük Chodon a beígért gyógyítást, mire közli, hogy már nem olyan biztos abban, hogy sikerrel járhat. Valamit talán tud segíteni, de még ő sem látott ilyen komoly sérülést, így nem ígér semmit. Szerinte majd az is segít rajtunk, ha a Telos, az ismét élettel töltődő bolygó felszínén járunk. Elárulja azt is, hogy a helyreállítási munkájuk gyakorlatilag újra megnyitja az Erő előtt ezt a lepusztított golyóbist. No, egy szónak is száz a vége :-) megpróbálkozik valami hókusz-pókusszal, mire a karakterünk ugyan nem gyógyul meg, viszont +5 értékkel megemelkedik a maximális erőpontjainak száma. A siklóért a 126 modulba kell mennünk.
(Vissza)



ITHORIAN #4
(Ithorians under attack) Társaink keresésére indulunk, de alig érünk át a lakómodulokhoz, segélyhívást kapunk Mozától, hogy zsoldosok támadták meg az ithorian központot. Ő a növénykertben húzta meg magát, míg Chodot bezárkózott megszokott helyére, de már ott is körbevették... viszont a zárhoz csak neki van kulcsa. Nincs mit tenni, egyedül kell visszamenni, és megmenteni a bagázst.

Kvázi négy támadó csapatot kell leverni, egy karakternek elég érdekes feladat (már'ha nem valami bázi nagy harcosról van szó). Lesznek a fogadóteremben, a nagyteremben, a növénykertben és persze Chodot is szorongatják. Ha mindenkit levertünk Chodo megköszöni a segítségünket, és tűzhetünk a dokkba, hogy elhagyjuk az állomást...

KIEG: matrix morpheus hívta fel a figyelmem arra, hogy nem kell egy karakterrel bénázni a Czerka csapatok visszaverésénél, egyszerűen a manüben a csapatkezelésnél ismét fel kell venni a a csapatba két társunkat. Thx a tippért!... én meg jó hüle voltam :-)
(Vissza)

Közben egy kis átvezető moziban láthatjuk, hogy egy bázi nagy füstös Sith hajón, van egy bordóba öltözött leányzó. Szép is lehet, bár nem látszik, mivel takarja a szemét. A hölgy elmegy jelenteni a mesterének (aki szintén lehet hogy nagyon szép, mert szintén takarja az arcát), hogy valami zavart észlel az Erőben. A beszélgetésben az az igazán király, hogy az álarcos férfi mókusnak egy szavát sem lehet érteni, olyan a hangja, úgyhogy mostantól Darth Véderhangja néven fogunk rá hivatkozni. Szóval, Dart Véderhangja nagyon komor fickó, mert majd elroppantja lelkes rajongójának a torkát, mire a lány megígéri, hogy felkutatja a zavar okát, és elhozza neki... no most a Banya szövegére gondolva, ez a leányzó akár egy profi Sith orgyilkos is lehetne. Akár. Vagy nem...

 

 

 

TELOS - CITADELLA (mellék)

(TARTALOM)
(Előzmény: Citadella (fő))

HELYSZÍNEK:

KÜLDETÉSEK

 

háttérzene
 
kedvenc linkek
 
számláló
Indulás: 2005-08-22
 
chat
 
Star Wars
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?