oehler
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
óra
 
naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
szavazás
Sezinted milyen az oldalam????

Nagyon szuper
Cool
Jó de van még mit tenni rajta
Lehetne egy kicsit jobb
Rossz
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 3/10

Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 3/10

  2005.08.24. 11:46


KÜLDETÉSEK

(High Stakes) Az A1 lakómodulban találkozunk egy Harra nevű twi'lek-kel, aki egészen maga alatt van. Elvesztette a kedvesét, Ramannát pazaakban, aki most kénytelen emiatt a kantinban táncolni, új urának és parancsolójának, Doton Het-nek engedelmeskedni. Felajánljuk segítségünket Harrának.
Elmegyünk a kantinba, beszélünk Dotonnal (ott meregeti a szemeit a táncosok közelében). Meglehetősen borsos áron, 2.000 CR-ért hajlandó lenne nekünk adni a lányt. Mivel ennyi pénzünk nincs, meg hülyék sem vagyunk, megkérdezzük, hogy pazaakban nem lenne-e hajlandó tétként feltenni a csajszit az 1.000 CR ellenében. Nos, ebbe már belemegy. Nincs más, mint megverni pazaakban (ez előtt ajánlatos azért Mebla Dule-től megszerezni a kétoldalú kártyákat, meg a duplázóját is).
Ha megnyertük a lányt, rajtunk múlik, hogy mit kezdünk vele. Jó fiúként szépen visszavittem Harrához, de csak azért, hogy elengedjem, csináljon, amit akar. Persze Ramanna nem marad a dilinyós fiúja mellett, szépen lelép.
(Vissza)



(New Fuel Source) Grenn hadnaggyal beszélgetve szóba hozzuk a Citadella állomás helyzetét, most, hogy a Peragus bányatelep megsemmisült. Úgy látszik, Atton jól sejtette a dolgot, komoly bajok lehetnek. Nehezen tudják biztosítania folyamatos munkát. A tartalékok talán elegendőek lesznek az állomás üzemeltetéséhez, meg a bolygó helyreállítási munka eredményeinek fenntartásához, de fejlesztésekhez, továbblépéshez már nem. Új üzemanyagforrást kellene találni...
(Vissza)



(TSF Bounty: Batono has vanished) Eltűnt valami Batono nevű fickó. A Czerkának dolgozott, de igazából a TSF-nek segített, információkat próbált szerezni. Ő volt a Czerka dokkok felügyelője, s a csempészést szerették volna a közreműködésével leleplezni. Néhány hete azonban eltűnt, s érdekes módon Grenn sem tudja kerestetni, bármennyire is szeretné, mert a TSF-et leállították az ügyről, felsőbb nyomásra. A legutolsó információ az, hogy a Czerka dokkolónál volt, látta is ott néhány cerkás őr, de nem akartak együttműködni.
Elmegyünk a Czerka hangárhoz (128 modul, egyik vége), de a Czerka tisztviselő nem hajlandó infót kiadni, azt mondja, csak a társaság helyi képviseletének vezetője, Ms Lorso tud felvilágosítást adni az alkalmazottakról.
Meglátogatjuk Lorso kisasszonyt. Jana közli, hogy Batono nem volt közülük való, inkább az az idealista típus volt, nem az a pénzéhes mocsadék, akire a Czerkának szüksége van. Mielőtt elhagyta a céget, igazi jó alkalmazottként ellopott pár adatot. A cerkás vezér ezek után már csak annyit mond, hogy Batono elég gyakran megfordult az ithorianoknál.
Nosza, akkor átugrunk oda is. Chodo először tagadja, hogy ismerné Batonot, de aztán - mikor említjük, hogy Grenn keresi - elárulja, hogy a fickó a C1 appartmanban húzza meg magát, mert fél a cerkák bosszújától. Ad egy kulcsot az ajtóhoz, de először megkér, hogy senkinek ne áruljuk el Batono tartózkodási helyét, még Grennek sem, csak ha már beleegyezett...
Rányitjuk az ajtót Batonora, természetesen pelenka csere. Rábeszéljük, hogy Grennél nagyobb biztonságban lenne, s hogy tanúskodhatna a Czerka ellen. Ebbe bele is megy szegény ember. Elindulunk a TSF iroda felé, mikor meglep két harcona marcos, akiket gyorsan leverünk, s máris átadhatjuk Grennek az elveszett fiút. (200 XP, 300 CR)
(Vissza)



(TSF Bounty: Escaped Criminal) A rövidzárlat során megszökött két rab a TSF zárkáiból, egy rodian és egy devaronian. Különösen veszélyesek, jól felszereltek (érdekes, tőlünk minden cuccunkat elvették a zárkában...) Még itt vannak az állomáson, el kellene őket csípni, lehet, hogy az Exchange segít nekik.
Mikor (más ügy miatt) elmegyünk a Czerka főspinkóhoz, érdekes módon, épp egy rodiannal és egy devaroniannal beszél arról, hogy elintézi a leszállításukat a felszínre (mert hogy állítólag valami olyan szolgálatot tettek a Czerkának, amivel ezt kiérdemelték). Ott nem zavarja őket a TSF és meghúzhatják magukat.
Mikor a két rosszarcú elmegy mellettünk, rájuk kiáltunk, hogy ipi-apacs ti vattok a szökött fegyencek... mire a két delikvens elmenekül. Remélhetőleg eccer majd mi is lejutunk a felszínre és jól megneveljük őket.
(Vissza)



(False Batu) Ugye ez volt a ránk törő bérgyilkosnak az álneve. Grenn örülne minden információnak, amit az ál Batu kilétéről, vagy az igazi Baturól ki tudunk deríteni.
Ha a Czerka dokknál járunk, akkor Duros (a tisztviselő a pult mögött), miután meggyőzzük, és 25 CR-el megvesztegetjük, elmeséli hogy az illető a Nar Shaddaa felől érkezett.
Ha ezt elmondjuk Grennek, be is éri a dologgal. Kicsit elmélkedik a Czerka szerepéről, meg hogy milyen szép kis ellenfeleink lehetnek, ha már Nar Shaddaa-ról jönnek a rajongók, s ezzel vége (Tárgyjutalom: páncélbetét)
(Vissza)



(Suspicious Good - Smuggling on Citadel Station) Az első ithorian küldetés során szert teszünk egy módosított blasterre. Ha ezt megmutatjuk Grenn hadnagynak, megtudjuk, hogy valaki fekete piacot működtet, ahol engedélynélküli fegyverekkel, fejlesztésekkel kereskednek. Felajánljuk a segítségünket, Grenn azt javasolja, hogy indulásként talán mutassuk meg diszkréten néhány embernek a cuccost.
Így is teszünk, s mindjárt bele is pacsázunk a közepébe, mert mikor megmutatjuk a cuccot Samhan Dobo-nak (ő az kereskedő a szórakoztató negyedben, aki értelmes dolgokat is árul), végül kiderül, hogy ő működteti a fekete piacot. Ami még érdekes, hogy áldásos tevékenységéhez a Czerka adja a dokkot, s ott csempészik be/ki az árut.
Grenn ezen persze nem lepődik meg, azt mondja, régóta gyanakodnak az ipsére, csak nincs bizonyítékuk ellene. Talán ha megpróbálnánk Samhan bizalmába férkőzni, akkor lenne valami jó kis adu ász ellene, egy tettenérés pl. már elég meggyőző erejű lenne.
Visszaoldalgunk a kereskedőhöz, és 'aszongyuk szeretnénk mi is részesei lenni a csodálatos piacnak... Samhan elég hiszékeny fickó, mert azonnal felvesz minket. Három tárgyra lenne szüksége: egy különleges növény ('bachani plant') levelére az ithorianok növénykertjéből, egy személyes pajzs prototípusára, valamint egy egészségügyi készletre.
Közöljük a dolgokat Grennel, ő meg egy kis idő múlva átadja az árut egy dobozban. Az a feladat, hogy elvigyük az orgazdának, majd térjünk Grennhez vissza, aztán a dokk modulban lecsaphatunk a bűnöző elemre, mikor nála forró áru. (Akkor se kell aggódni, ha a kereskedő azt szeretné hogy vele tartsunk, majd figyelik a feltűnésünket a dokkoknál. )Elvisszük a palimadár Samhannak a cuccost, ő kér minket, hogy kísérjük el a dokkba. Úgy is teszünk, Grenn lecsap rá, van egy kis pofozkodás, majd Samhan megadja magát, bevarrják a dutyiba (150 XP, 500 CR)... és itt jön a megalol, a tesója ezt követően kedvezményt ad az egyébként is ki-ja-f@szomnak-kell típusú árukészletéből.

(Itt át lehet egyébként állni az orgazda oldalára, remélhetőleg később majd részletesen is kifejtem a dolgot, ha ne adj isten darkra veszem a figurát. A lényeg a lényeg, ha segítünk Samhannak a cuccok megszerzésében (nagyon könnyű lótifuti feladatok), akkor hozzáférést ad bizonyos prémium tárgyaihoz is (! sőt !!!), és meglehetősen sok pénzt begyűjthetünk tőle.)

 

 

TELOS - Bolygó

(TARTALOM)
(Előzmény: TELOS - Citadella, fősodor)

Nos hát, ez lenne a Telos második része, mikor a felszínen bóklászunk, jó sok hülyeséget összeirkáltam róla, hiszen aki volt már ott, az tudja, hogy nem sok minden történik...

SPEEDY
Fő cél, hogy eljussunk a hajóhoz, és eltűzzünk a francba. Attól függetlenül, hogy nyílt terepen vagyunk, a Telos meglehetősen hasonlít a Peragusra, csak a meghatározott nyomvonalon, egyenesen haladhatunk előre. Igazán sok tennivalónk egyébként sincs, csak ütni kell az ellent, meg ha alkalmunk nyílik rá, akkor beszélgetni...

1.       A sikló "landolási" területén csak verekedni kell. Ne felejtsük el megkeresni a területen található csempész rejtekhelyeket, ha szerencsénk van jó cucco(ka)t kapunk.

2.       A Czerka tábor szintén nem egy elmebajnokság, itt is csak a gyilok, a gyilok, ha végeztünk, a kerek emelvényen álló terminálra kell rászabadítani Bao-Durt. Ebből megtudjuk, hogy a sarkoknál van egy olyan hely, amit érdemes megvizsgálni, és hogy a földalatti bázison van egy sikló, amellyel eljuthatunk oda.

3.       A földalatti katonai bázis is csak a bunyóról szól. Az első keresztalagúton baloldalt van egy ID kártya. Ha eljutunk a siklóig, akkor ki kell nyitni a tetőt, annak érdekében, hogy ne kenődjünk szét a falon. Ehhez be kell kapcsolni a reaktort, valamint meg kell szerezni a indító (gyújtási) kódokat. A reaktor bekapcsolója a "pálya" túlsó végén található, míg a kódokat a déli középső teremből nyíló szobában találjuk meg egy ládában. Ez a szoba csak akkor lesz hozzáférhető, ha már bekapcsoltuk a reaktort. Mielőtt eltávozunk, még le kell verni egy böszme nagy tank droidot, jobb lesz ha erre lelkiekben felkészülünk.

4.       A siklóval elrepülünk a sarki célunkhoz. Lelőnek, lesz egy kis csetepaté, majd bemehetünk a földalatti létesítménybe, a titkos Jedi Akadémiára. Gyakorlatilag itt nem történik semmi, csak találkozunk egy Atris nevű Jedivel, aki visszaadja a hajónkat, s ha felajánljuk számára a segítségünket, akkor megbíz a rejtőzködő Jedi mesterek felkutatásával. (No persze ne feledkezzünk meg arról, hogy ez egyébként egy igen fontos helyszín, képet kapunk a múltunkról, és ismét tanálkozhatunk érdekes emberekkel... khmm) Ezt követően az Ebon Hawk navigációs térképén megjelenik néhány új bolygó. (Van egy kis "mellékküldi" is, egy kis pofozkodás.)

Szerelőpult: Katonai bázis - sikló előtti terem / Jedi Akadémia - Hangár irányítóközpont
Labor: Katonai bázis - sikló előtti terem / Jedi Akadémia - Hangár irányítóközpont



FÖLDETÉRÉS, HARC
A sikló kiröppen. Hirtelen látjuk Onasi Admirális és Grenn telekomos beszélgetését. Carth jön az állomásra (a korábbiak szerint értünk). Grenn tájékoztatja, hogy a madárka kiröpült a kalitkából. Grenn kisebb meglepetésére Carth-ot nem rázza meg a hír, 'aszongya, megváltozott a Köztársaság álláspontja a Száműzött tekintetében (ez lenne a főkari, ha valaki nem tudná), most már inkább a kivárásos taktikát választják, meglátják hova vezet ámokfutásunk.

A sikló közben szép ívvel ráfordul a Telosra, ám hirtelen megjelennek némi lövegtornyok, és agyaggalamb vadászatot tartanak passzív (el)szenvedő közreműködésünk mellett. Persze úgy lelőnek, hogy öröm nézni a füstcsíkot, meglehetősen durva becsapódás következik...

Arra térünk magunkhoz, hogy egy fura, tüskés fejű figura álldogál felettünk, akinek ráadásul az egyik keze is valami erőtér felfüggesztéses cucc. Igazán impresszív. Érdekes módon Generálisnak szólít, így, nagybetűvel. 'Azannya! A háborúból emlékszik ránk, valami műszaki alakulatban, és mivel Generálisnak szólít és nem fókáztat meg helyben, valószínűsítjük, hogy jó eséllyel mi voltunk az ő felettese és nem fordítva esett meg a dolog. Bao-Durnak hívják. A főkari persze - tipikus RPG hero attitűd - nem emlékszik semmire...

Elmés párbeszédünk közben Kreia és Atton is feltápászkodik, s mindjárt civakodni is kezdenek. A Banya fikázza a landolást... lehet, hogy őt kellett volna a pilótafülkébe ültetni. Kreia kritikus énje őszintén szólva kezd már az agyamra menni, így meg hogy nem húsz éves, és ráadásul csak félkezű, egyre rosszabbak az esélyei. A túlélésre. Szerencsére sokkal érdekesebb program azon csodálkozni, hogy mi a franc lőtte le a siklót, hiszen itt elvileg nem kellett volna másnak lennie, mint egy Czerka kutatóbázisnak. Atton megjegyzi, hogy ő bizony légvédelmi ütegeket látott, ami inkább egy kalózbázisra emlékezteti... A beszélgetés közben kiderül, hogy a hajónkat keressük, s Bao-Dur felajánlja segítségét, állítása szerint igen jól ismeri a helyreállítási területeket elválasztó pajzsrendszert és egyébként is képzett technikus. Azt tanácsolja, hogy menjünk el a Czerka táborba, hátha ott találunk valamit, ami segítségünkre lehet (valami régi katonai bázist emleget). Csak vigyázni kell a Czerkára (mert állítólag őrá is vadásznak), meg a cannok nevű spéci állatokra. Ezeket még az ithorianok telepítették be, hogy szabályozzák egy másik betelepített faj populációját, de túl sikeres volt a project. Szóval ezek a csupafog bestiák az embereket is megtámadják.

Tipp: Bár nem kötelező (?), de vigyük magunkkal Bao-Durt.

A játék innentől átcsap egy nagy H&S kalandba, kvázi semmit sem kell csinálni, csak menni előre a sziklák által kijelölt ösvényen, lecsapni az elénk kerülő zsoldosokat, felszedni az itt ott található hulláknál levő cuccokat ésatöbbi. Vérfagylalás, miegyéb.

A sikló "landolási" területén nincs is semmi érdekes, egy-két dolgot kivéve. Az egyik, hogy érdemes megkeresni a csempészek/zsoldosok rejtekhelyeit, ahol némi felszerelést tehetünk a magunkévá. Onnna lehet felismerni őket, hogy aknákkal vannak körbevéve. Az első mindjárt ott van a sikló mögött (nem elrohanni ám azonnal!), a másik pedig a "nagy" zsoldoscsapat területén az észak-keleti területen (egy szűk helyen kell oda átjutni). Persze ha bejárjuk az egész területet (és itt érdemes az elszórt hullák miatt!) akkor nem kerülhetjük el őket.

A másik érdekes a már említett "nagy" zsoldos csapat. Az ezek elleni harc során már egy kicsit akár gondolkodni is lehet, én úgy tapasztaltam, hogy azokat az elektromos villámcsapás jellegű biszb@szokat nem igazán kedvelik. Egyébként alapvetően lövő emberek, szóval közel kell kerülni hozzájuk oszt üsd-vágd.

E területről az átjárást egy aknamező és két lövegtorony védi. Jómagam az aknamező jobb oldalán hatástalanítottam két aknát, majd egyetlen karakterrel felrohanva vertem szét a két miniágyút, pajzsokkal, a megfelelő erőtrükkökkel nem okoztak problémát.
(Vissza)



CZERKA TÁBOR, HARC
A követező terület a Czerka tábor és környéke. Itt is csak vágni kell a zsoldost, hűvös halomba. Egy dologra kell csak figyelni, hogy a társaink hajlamosak forró fejjel nekirontani az újabb és újabb ellenségeknek, s ez okozhat néhány kellemetlen percet (nálam Bao-Dur volt a lelkes hulla, aki a területen zajló események kétharmadából kimaradt a rohamai miatt).

Mikor a közelbe érkezünk, Bao-Dur kifejti, hogy lennie kell itt egy terminálnak is, ahonnan további információt szerezhetünk a továbbjutáshoz. Miután mindenkit legyilkolásztunk, Bao-Dur valóban be tudja magát hekkelni az emelvényen található terminál segítségével a pajzshálózatba. Megállapítása szerint valami rejtett, védett leszállóhelyen lehet a hajó, és ő nem tartja valószínűnek, hogy a helyreállítási zónákon kívül, a vadvidéken lenne az Ebon Hawk. A generátorok teljesítményét megnézve talál is egy kis anomáliát, ami arra utal, hogy valaki szipkázza elfele az energiát, és valahol a sarki körzetben van az a hely, ami védelmet élvez... a kérdés csak az, hogy juthatunk oda? Bao-Dur a számítógépből kinyeri azt az infót is, hogy a földalatti bázison (aminek innen nyílik a bejárata), vagy egy sikló is. A baj csak az, hogy veszélyes is lehet a dolog, a Czerka ui. beküldött több csapatot is, de nem igazán akartak visszatérni... csapatunk lelkesen bemegy...
(Vissza)



KATONAI BÁZIS, HARC
A földalatti katonai bázis igen hasonló a Peragus bányatelephez, folyosókon futkorászva kell egyenes vonalú egyenletes mozgást végezve haladni. Harci droidokkal kell megküzdeni, nem lehetnek ellenfelek. A pálya kellemetlensége, hogy a termekben elhelyezett rácsokra lépve valami zöldes gyilkos gázt szabadítunk el. Ezeket talán igyekezzük elkerülni, ha pedig nem megy, legalább az egyik karakterünkre adjuk rá a bányatelepen talált légzőmaszkot. Mint minden "labirintusban", itt is érdemes minden fordulót felderíteni, mert néhány apróságot összeszedhetünk a holttestekről (talán az egyetlen lényeges ezek közül az első kereszt-folyosón balra található ID kártya... mivel én mindig felvettem, nem tudom, mi történne, ha nem lett volna nálam :-) ). A folyórendszer részei néha egy erőpajzzsal vannak lezárva, ezeket Bao-Dur egy mozdulattal leveri Shield-Breaker technikájával (nem tudom mi lenne, ha nem lenne a csapatban...)

A pálya közel közepén megtaláljuk a siklót, csodálatos épp darab. Csak éppen ahhoz hogy használjuk, szükségünk lenne valami indító kódokra ('ignition codes'), valamint a tető kinyitására is... a tető kinyitásához pedig - mint megtudjuk az irányító szobában található terminálról - a reaktor beindítása kell. Az irányító szobával szemközti szobába érdemes betörni, mert ott van egy biztonsági terminál, amivel végre lekapcsolhatjuk a padlólemezek alól kipukkanó idegesítő gázszivárgást...

A reaktort roppant eccerű megtalálni, csak végig kell vonulni, amerre csak tudunk. Útközben, ha vesszük a fáradtságot, és van elég türelmünk, akkor "megmenthetünk" egy elveszett cerkás kukázó alkalmazottat, aki az egyik fordulóban vinnyog. Sajnos vissza kell kísérni egészen a bejáratig, ami k.va idegesítő is lehet, ha valaki úgy jár, mint én, hogy minden második lépés után meg kellett kérni, hogy kövessen. Találunk egy HK-50 droidot is, aminek én nem láttam a túl nagy apropóját, eccerűen csak annyit történt, hogy egy időn belül felrobbant (most lehet, hogy éppen ez volt a poén, de szerencsére nekem egy karakter sem volt a közelében, így nem jött be a dolog.) A déli szekcióban középen van egy nagyobb terem, ahol egy - ekkor még - megközelíthetetlen mellékhelyiségben ( :-) ) öt robot ácsingózik. Biztos lesz velük valami, mert egy terminál segítségével túltöltéssel megsemmisíthetőek (500 XP).

Persze maga reaktor nem fenékig tejfel. Hogy miért is nem? Nos, alapvetően azért, mert a reaktorindítóval szomszédos szobában van négy lövegtorony. Látszólag békések. LÁTSZÓLAG! Mihelyst bekapcsoljuk a reaktor, a kis mocskok életre kelnek, s célzott lövésekkel megkezdik az esetleg ajtóban álló kísérőink lemészárlását. Bazi nagyot sebeznek, szóval akár sikerrel is járhatnak, ha kapkodunk. Gyorsan kell cselekedni a megfelelő védelemmel ellátott karakterekkel (pajzsok, erőtrükk), és akkor nem okoznak nagy problémát. A reaktor indító muvi során láthatjuk, hogy megnyílik néhány eddig abszolúte zártnak tekintett ajtó... s az egyikből valami nagyon ronda dolog mászik elő...

A reaktortól visszafelé ismét áthaladunk a délen/középen található termen. Itt nyílt meg az egyik ajtó a reaktor-muvi tanúsága szerint. Itt található ugyanis az egyik, eddig még bezárt teremben öt harci droid. Nos, ha erre jártunkban a nem robbantottuk szét őket a terminállal, akkor számíthatunk egy kis harcra (emlékeim szerint így szétverve 200 XP/darab a jutalom, szóval a küzdelmes út talán jobban megéri). A termükből nyílik egy kisebb terem, ahol megtalálhatjuk az indító kódokat a siklóhoz (egy ládában).

Mikor visszaérünk a siklóhoz, szembetaláljuk magunkat minden Luddita rémálmának megtestesítőjével, egy akkora droiddal, a TANK droiddal, ami gyakorlatilag fel se tud egyenesedni a sikló mellett. Először meglehetősen könnyelműen eresztettem neki a csapatot, pontosabban csak a főkarit, míg a többiek támogatták. Hát viccesen feltörölte a padlót mindenkivel. No, ezt követően a főkari elrohant a szomszéd terembe a szerelő padhoz, csinált egy közepes szintű ion-pengét, azt rányomta a fegyverére. Krei feltápolta a karit (aztán próbálta lőni a behemótot), az Exile nekirontott a droid-ellenes ötvözésű pengével, Bao-Dur meg dobálta rá az ion gránátokat. Hát, így nem húzta sokáig (500 XP).

Ha kinyitottuk a tetőteret, már semmi akadálya sincs a siklórepülésnek. Persze mielőtt elhúznánk a csíkot, kutassuk át azt a termet, ahonnan a böszmike előtolta a pofiját, jónéhány láda vár kifosztásra...
(Vissza)



JEDI AKADÉMIA, DUMCSI
Amint elhagyjuk a terepet, megjelenik néhány szemmel láthatólag HK-50es típusú droid, akik kicsit idegesek, hogy lekésték az Exile becses személyét. Szerencsétlenségünkre kivakarják a számítógépből, hogy merre tartunk, így már meg sem lepődünk, hogy a siklót megint farba lövik a hómezők felett, mikor megközelíti célját, egy hóval fedett platót.

Az alapcsapat (főkari, Kreia, Atton) hason fekve élvezik a hó kellemesen hűsítő hidegét, de nincs idejük sokáig heverészni. Három droid ugyanis néhány méterrel odább várakozó álláspontra helyezkedik. Persze ezek is HK-50es modellek, úgy tűnik életünk végéig elkísérnek (nem baj, majd újratöltünk). Kíváncsiak, hogy miért épp itt szálltunk le, mert az érzékelők szerint itt nincs semmi érdekes... Szívesen kiszedik belőlünk ezt az információt egy kis kínzással, ha önként nem adjuk meg. Ha harcolni akarunk velük, jól gondoljuk meg, mert az orvgyilkos protokoll miatt nem igazán lennénk ellenfelek. Nem igazán adnak más választást, megküzdünk. A kasznik darabja 375 XPt ér, de ami még fontosabb, az egyiküknél egy HK alkatrészt, a Controll Cluster nevű csodát találjuk meg.

Körbejárva a platót, egyetlen dolgot találunk a lezuhant siklón kívül, egy lejáratot a platón található építménybe (no, ha EZT nem érzékelték a HK-50es droidok érzékelői, akkor igazán nagy bajban van a droid ipar...). Bemegyünk.

Közben látjuk, amint a sikló mellett heverésző Bao-Dur közelében feltűnik két pár szexis láb...

Beléptünkkor rögtön lefegyvereznek, hasonló cuccban grasszáló nőszemélyek, mint akik Bao-durt is elkápráztatták a virgácsaikkal. Jobb a békesség felkiáltással kérik, hogy adjuk le fegyvereinket... engedünk a szelíd erőszaknak... átadjuk (hátha egy amolyan Gyalog-Galoppos jelenet kerekedik ki belőle, a feltüzelt apácákkal...)

Itt jön egy kis átvezető közjáték, ahogy Kreia és Atton két ketrecbe zárva beszélget (érdekes lenne már látni, ahogy EGYBE teszik be őket, tuti vér folyna). Kiderül, hogy a hely valami Jedi akadémia, és hogy a Banya feltehetőleg tudja, ki az irányítója, mert valami Atrist emleget. Attonnak nem tetszik a szitu, hogy egy Jedi fészekbe kerül... kissé ijedtnek tűnik. A Banya persze vérszemet kap, s elkezd turkálni Atton fejében (ez elég durva dolog, nehezen hihető, hogy egy normális Jedi ilyesmit művelne). A keresgélés eredményre vezet, Kreia felfedez valami sötét dolgot Atton múltjában, még a háborúból. Atton megölt valakit (valakiket?), Kreia reakcióiból úgy tűnik, hogy a Jedikhez van köze a dolognak. Atton könyörög, hogy a Banya ne árulja el a dolgot a főkarinak, de persze ennek Kreia megkéri az árát. Azt akarja, hogy Atton addig kövesse a Kitaszítottat, ameddig csak Kreia úgy kívánja (van egy olyan érdekes megjegyzés, hogy Attonnak bizonyára nehezére esik elfogadni egy ilyen erős akaratú urat - mint Kreia - de hát már egyszer úgyis sikerült neki). Atton beleegyezik a dologba, bár nem érti, mire is lenne ő jó (bár az kiderül, hogy valami mindig életben tartja, és nagyon nehezen lehet csak legyőzni). Akárhogy is van, Kreia kiüti szegény fickót, aki összeesik, és álomba zuhan.

A főkari eközben találkozik a nagy fehér hópihe vezetővel (feltehetőleg ő lehet az az Atris, akiről a Banya dünnyögött). Úgy tűnik a délceg nőszemély ismeri a főhőst, mert nem érti, hogy mit keres itt, annak ellenére, hogy száműzött. Szóba hozhatjuk a száműzetés körülményeit is. Sokat ne várjunk a dologtól, de nagyszerű példát kapunk arra, milyen egy süket emberrel beszélgetni. Azért száműzött minket a Rend, mert Revannal tartottunk a Tanács döntése ellenére. Meglepő fordulatként kiderül, hogy Atrisnál van a fénykardunk, szép darab, bár olyan nagy hatást nem gyakorol a főkarakterre. A párbeszéd meglehetősen idegesítő módon alakul. Mi próbáljuk meggyőzni Atrist arról, hogy nem tartottuk túl jó ötletnek a Tanács várakozását, miközben emberek milliói halnak meg, ő meg egyfolytában a várakozás, az helyzet-értékelés szerepét hangsúlyozza. Atris egyszerűen képtelen belátni, hogy a Tanács totojázása milliók (milliárdok?) életébe került, nem ismeri el, hogy esetleg hibázhattak. Revan és Malak is szóba kerül persze, a két aljas szakadár. Miegyebek. Szóval, igazán felemelő az a szál, szerencsére Atris elég hamar ideges lesz, így felhagy az eszmefuttatásaival és érkezésünk okai iránt érdeklődik... meglehetősen támadó hangnemben.

Tájékoztatjuk arról, hogy csak a hajónkat akarjuk, és már húznánk is el a francba. Mire ő rendkívül éleselméjűségről téve tanúbizonyságot kifejti, hogy a hajó nem is a miénk, hacsak be nem ismerjük, hogy mi pusztítottuk el a Peragust. Kiderül, hogy miért is értékeli olyan súlyosnak a veszteséget. A Peragus - Citadella - Telos hármas ugyanis egy mega-giga kísérlet részét képezte. Ki kellett deríteni, hogy vajon működhet-e egy bolygó helyreállítása. A Telos csak egy teszt, ha ment volna a dolog, még húsz másik bolygón is belekezdtek volna a munkálatokba. A kudarc esetén azonban a Köztársaság nem finanszírozza tovább ezt a projectet. Minket vádol a kudarccal.

Mikor szóba hozzuk, hogy a Sith okozta a bányatelep pusztulását, kicsit meglepődik, úgy tűnik, erre igazán nem számított. Látja hogy igazat mondunk, de nem érti, mit akar a Sith egy olyan lúzertől, mint a főkarakter. Arra, hogy minket hisznek az utolsó Jedinek, épp hogy csak fel nem röhög, mivel Ő az utolsó Jedi, s szerinte erre a Sith is hamarosan ráébred. Még az is lehet, hogy minket azért hagytak szökni, hogy idevezessük a Sitheket. Szerinte már nincs több igazi Jedi, csak ő foglalkozik a Sith fenyegetéssel... vannak persze olyanok, akik régebben Jedik voltak, de most már visszavonultak, s nem úgy élnek, hogy még a Rend tagjaiként lehetne rájuk gondolni. Felajánljuk segítségünket, mire azt feltételezi, hogy biztos betojtunk, azért keresnénk meg a többieket. Sikerül meggyőznünk, hogy nem erről van szó, s elfogadja az ajánlatunkat. Azt mondja, vigyük a hajónkat és keressük meg a többieket. Ha találunk valakit, győzzük meg, hogy menjen el a Dantooinra, ott lesz majd egy titkos gyűlés. Akár mehetünk is, Atris részéről lezárta a beszélgetést...

Két hópihét rendel mellénk kísérőnek. Miután a Atris távozott még akár beszélgethetünk is velük, s több dolgot is megtudhatunk. A csapattagok a központi öntözőcsatorna teremben vannak, az északi részen. A saját biztonságuk érdekében zárták be őket. Szerencse, hogy nem álltak ellen... mondjuk Kreiát nem tartják nagy ellenfélnek, viszont Attont (legnagyobb meglepetésünkre) komoly ellenfélnek tartják. Úgy válik, hogy a fickó ért valamennyire a titkos echani küzdőformákhoz (legalábbis erről árulkodott a Sáska póz, amit a lefegyverzésünkkor vett fel). Azt nem tudják honnan tudhat ilyet a szerencsevadász, de az biztos, hogy ezt a technikát széles körben oktatják a speciális katonai egységek tagjainak (hmm, echani támadóforma egy hutt különleges egységnél...).A hajó meg a hangárban van, bármikor elvihetjük és bármikor vissza is térhetünk.

Atrisról is van néhány elvakultan kedves szava a hölgynek. A Főhópihe célja a Telos és a Jedi Rend helyreállítása, aztán persze meg sem áll, amíg gatyába nem rázza a Galaxist! Atris szerint a Jedi tanok helytelen alkalmazása, tanítása okozta a Jedi Polgárháborút, és Revan és Malak megfelelő oktatást kaptak volna, akkor ez nem történt volna meg... ugyanakkor Atris forradalmi, világmegváltó új tanai nem ismertek senki előtt. Maga a hely, ahol vagyunk a Telos régi öntöző központja, a bolygó teli van ősi földalatti csatornákkal. Mikor Atris nem sokkal a Dantooine pusztulása előtt ideérkezett, magával hozott jónéhány Jedi relikviát is, valamint a Rend tudás és ismeretanyagának egy részét. Arra gondolhatott, hogy egy ilyen lepusztított, felprédált világot, mint a Telos, már a Sith sem fog még egyszer kifosztani, s nem gondolják, hogy valaki itt akar elrejtőzni. A Dantooine elpusztításakor sokan meghaltak, s nagyon sok elveszett a Jedi tudásból. Sajnos Atris sem tudott mindent megmenteni, sok kegytárgy még az Ossus előtti időkből ered (ez volt a Jedik régi könyvtár bolygója, s mintegy 40 évvel történetünk előtt pusztult el az Exar Kun elleni küzdelem során). Ha jobban érdekelnek ezek a holmik (PER) akkor keressük meg az utolsó handmaident, mert ő már látott néhányat a relikviák közül, s úgy tűnik, érdeklődik is a téma iránt. Mindig edzi magát a legkisebb pihe... aki egyébként azért a legkisebb, az utolsó, mert nem képes arra koncentrálni, ami az igazi feladata, mindig elterelődik a figyelme... (A párbeszéd során egyébként egy elég érdekes kis (PER) szállal felfedhetjük a Hópihe előtt, hogy miért is gondolkozunk úgy, ahogy, és mennyire igazunk is lehet, bizonyos szempontokból... elismeri szavaink jogosságát, ami igazán kellemes egy ilyen csinos hölgy esetében).

Szóba kerül a piheség is, mint életérzés. Kiderül, hogy ezek a handmaidenek a Jediket szolgálják, valamint felügyelik. A céljuk az, hogy NE legyenek Jedik, bár tudatában vannak annak, mi is az Erő. Atris szerint, ha a kialakuló/újjáalakuló Rendet olyanok figyelik, mint a hópihék (akik nem ismerik és használják az Erőt), akkor kialakul valamiféle egyensúly. Ők figyelnek arra, hogy a Jedik ne lépjenek el valamilyen sötét dolog felé. Érdekes hibája a gondolatsornak, hogy Atris a handmaidenek irányítója maga is Jedi, akit figyelni kellene, de ezen a hópihe elég hamar túljut, szerint Atris megbízható.

Szóba kerül a pihék egyformasága is, mint megtudjuk, ennek az az oka, hogy echanik az anyuka arcát viselik (s a papájuk ua. a személy). Mikor szóba kerül az utolsó handmaiden más-arcúsága (wow, ez aztán a szó), jelzi a hópihe, hogy a korlátainkat feszegetjük, és ne legyünk tuskók, mert árt a szépségünknek... szóval ennyiben maradtunk.

Az egyik teremben megcsípjük a hatodikat is, a kivetett Hópihét. Beszédet kezdeményezünk vele. Kedves lány, elismeri, hogy vannak hibái, a nagy figyelem-elterelődése nem más, minthogy Atrison szokott gondolkozni. A hölgy az utolsó Jedi, s ha eltűnik, elveszik vele az a hatalmas mennyiségű tudás, amivel a Rend rendelkezett... az a sok harci technika, formák, ésatöbbi. A leányka csillogó szemébe nézve, rádöbbenünk, hogy az echani kultúra mindennél fontosabbnak tartja a harci kultúrát, a küzdelmet. Szerintük azon keresztül lehet megismerni a másik igazi énjét. A kis Pihe elemzés alá veszi Revan és Malak kapcsolatát is a küzdelmükön keresztül (kíváncsi vagyok, mihez kezdene Rómeóval és Júliával). Beszélgetésünk során kiderül, hogy a Handmaiden érzései szerint Atris valamiképp érez a főkari iránt, de hogy miként, azt nem lehet pontosan tudni, hacsak nem fogunk harcolni, mert úgy minden kiderülne (Jééézus, milyen ezeknek a szexuális élete? Hogy udvarolnak? Pofozkodás közben?) Rákérdezünk a Jedi tudásmorzsákra is. A relikviákat Atris meditációs kamrájának falán őrzi, oda pedig tilos a belépés. A kis Pihe ugyan látott egy ereklyét, s arról hajlandó mesélni is... kis kockákról mesél, amelyek érintésre melegek, s olybá tűnt számára, mintha kérdéseket tettek volna fel neki... azóta is azon aggódik, nem rontotta-e el őket. Olyan érzése volt, mintha tanítványként kezelték volna...

Társainkat megtaláljuk az egyik teremben. Kreia sokat sejtető keresztkérdéseket tesz fel, de tesszük a hülyét. Mindenesetre az kiderül, hogy a Banya eléggé tudatában van, hol is vagyunk, Atris mivel is foglalkozik, s hogy a Hópihék nem Jedi tanítványok, sőt, éppen ellenkezőleg. A legnagyobb vicc az, hogy mikor megrökönyödötten megkérdezzük, hogy csak nem próbált meg behatolni az agyukba?! Szabódni kezd, hogy ugyan, ő aztán nem tenne ilyet... bár ha meg van rá a komoly oka... mindeközben Atton úgy fekszik a zárkájában, mint egy mosogatórongy. Bao-Dur itt válik végleg csapatunk tagjává.

T3-M4-et a hangár közelében találjuk meg, elejt valamit arról, hogy Atris letöltötte a teljes memóriáját, de nem beszéljük meg vele részletesebben a dolgot. Megkérjük, hogy várjon meg minket a hajón.

ECHANI PRÓBA
A Handmaidenekkel beszélgetve, van egy érdekes opció, miszerint verekedést kezdeményezhetünk velük, hogy összemérjük közelharci tudásunkat. No ez azért nem teljesen pontos. Öt menetben kell velük szemben helytállni, hogy az ember megnyerje ezt a kis miniküldit. Én az XP nyereségen kívül más előnyét nem láttam, meglehetősen vérpezsdítő móka, főleg a vége felé...

Az első küzdelemben nem használhatunk semmit, és pucéran kell rohangásznunk.
A másodikban már használhatunk valamilyen közelharci fegyvert.
A harmadikban már bármit (tárgyat, páncélt, erőtrükköt).
A negyedik fordulóban két Hópihe ellen kell harcolni.
Az ötödik küzdelemben pedig mind az öt handmaiden testvér neki esik a főkarinak.

 
háttérzene
 
kedvenc linkek
 
számláló
Indulás: 2005-08-22
 
chat
 
Star Wars
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?