oehler
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
óra
 
naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
szavazás
Sezinted milyen az oldalam????

Nagyon szuper
Cool
Jó de van még mit tenni rajta
Lehetne egy kicsit jobb
Rossz
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 6/10

Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 6/10

  2005.08.24. 11:52


DANTOOINE (mellék)

(TARTALOM)
(Előzmény: Dantooine (fősodor))

KÜLDETÉSEK

Megjegyezném, hogy Berun és Saedhe küldetése akár a fősodor részének is tekinthető, és mondhatni, hogy egymást kizáró küldikről van szó...



FARM EQUIPMENT
A Khoonda épületében találkozunk egy Suulru nevű úriemberrel. Elégedetlen háborús veterán, aki most a földből próbál meg megélni. Teli van a töke a kukázókkal. Vett néhány párologtatót és hazafelé tartott velük. Le akarta rövidíteni az útját az Enklávé romjai felé, de ott hatalmas bogár-szörnyek támadtak rá, és ő inkább mindent hátrahagyva elmenekült. No persze később, mikor visszatért, már nem talált semmit, feltételezte, hogy valami kukázó a magávévá tette. Elment a táborukba és egy Jorran nevű fickónál meg is találta a cuccokat, viszont nem akarták neki visszaadni, így meg kellett őket vásárolnia 500 CRD-ért. Otthon vette észre, hogy modulátor nélkül vette meg az árut. Mikor ezt számon kérte az eladón, akkor modulátorokat is ajánlottak neki megvételre, szintén 5001 CRD-ért. Nah, ezért ideges. Ha segíteni szeretnénk neki, akkor a kukázók táborába érdemes elmenni, ott van az Enklávé közelében.
Jorrant az Enklávé alsó szintjén, balra az első szobában találjuk meg, csak akkor hajlandó előbújni, ha már az összes bogarat legyilkoltuk. Odalenn nem erőszakoskodunk vele, mert minél előbb menni akar, viszont mikor elhagyjuk a romokat, a kukázók táborában megbeszéljük vele a párologtató ügyét is. Kiderül, hogy Daraala nyúlta le a modulátort, de azóta elnyerte tőle valami kukázós játékkal. Mivel megmentettük az életét (PER), 500 CR helyett már 250 CR ellenében is átadja. Hogy ez milyen gáláns! Legszívesebben a fülinél fogva ráncigálnánk vissza a bogarak elé.
Odaadjuk Suulrunak a modulátort, mire boldog mosollyal a nyakunkba borul és ad két bázi kézifegyvert (400 XP, Heavy Sonic Blaster, Watchman Blaster).
(Vissza)



CHANGING OF THE GUARD
Khoondában, a folyosó egyik fordulójában álldogál Berun Modrul, a milícia kapitányának jobbkeze, de ahogy beszélgetünk vele, kiderül, hogy nem igazán csípi a főnökét... Eleve kissé mellőzve érzi magát, mert mindent a kapitány intéz. Meglehetősen fafejű a felettese, minden törvényt betartat, s Berun szerint például a zsoldosokkal kapcsolatban nem ez a helyes bánásmód, nekik több szabadságot kellene adni, mielőtt baj lesz a nagy szigorból. Berun úgy véli, hogy Zherron egy kicsit mintha személyes ügyének is tekintené a keménykedést a zsoldosokkal, s mintha direkte kötözködne velük, arra utazva, hogy valami feszkót robbantson ki. Berun szerint könnyen kiderülhet, hogy a kapitány ügyeivel nincs minden rendben, hogy a telepesek és a zsoldosok kapcsolatának leépítésén fáradozik, s ez könnyen a bukását eredményezhetné. De természetesen őt, mint Zherron helyettesét zavarja, hogy ilyen dolgokról beszél velünk a háta mögött, így nem is folytatja tovább... Ha fel is fedünk valamit, ami árthat a kapitánynak, akkor se hozzá, hanem közvetlenül az adminisztrátornőhöz forduljunk.
Ez a küldi szorosan összekapcsolódik a Sensor Search mellékküldivel. Gyakorlatilag egyik, vagy másik teljesítésével Zherron vagy Berun mellé áll a karakter... Én nem a Sensor Search küldetés szerint vittem végig a fonalat, tehát mikor kezembe kerültek a buherált szenzorok, visszatértem velük a Khoondába, nem adtam el őket...
Úgy gondoljuk csavarunk egyet a kapitány és Berun történetén, ezért közöljük Zherron-nal, hogy Berun mire kért, de meggyőzzük arról is, hogy ne ártson a fiúnak. Ezzel a kapitány bizalmába férkőzünk, aki megkér, hogy keressük meg a zsoldosok vezetőjét, és adjuk át neki a következő üzenetet: ''go ahead'' azaz gyerünk (250 XP). Ezt követően viszont már megyünk is a kormányzó nőhöz. Az üzenetre még nem bukik rá, de mikor megmutatjuk a neki a buherált szenzorokat, azonnal hívatja a kapitányt és a helyettesét, s helycserét végez. Berun lesz a főnök, Zherron pedig a jobb-kéz. Mikor legközelebb megkeressük, csak annyit mond, hogy hibáztunk (őszintén szólva, ettől én is tartok, mert kíváncsi lettem volna, mi a fene van azokon a szenzorokon...). Berun viszont már szóba sem áll velünk, bokros teendőire hivatkozva.
(Vissza)



CAVE CRAWLING
Zherron kapitány, a milícia vezetője adja ezt a bemelegítő feladatot, ami nem más, mint a kinrath bogarak alagútrendszerének a kipuceválásával. Már egyszer próbálták kiirtani őket, de sikertelen volt a dolog, csak annyit értek el, hogy még közelebb nyitottak új járatot a bogarak. Ezt kell megkeresni, és tenni a dolgunkat.
A kinrath barlangot a Khoonda területén találjuk az ÉK-i részről nyílik. Csak végig kell magunkat pofozni rajta. Az ÉK-i csücsökben ott a kristálybarlang, ami értelemszerűen a kinrathok kedvenc lakhelye. Nagy tömegben támadnak, s velük van egy királynő is (650 XP, fénykard kristály). Ha leverjük az egész fészket (meg a többieket a járatokban) kvázi meg is van a küldetés.
Visszatérve a kapitányhoz, beváltja ígéretét, kapunk 2.000 CR, és nyerünk némi XPt.
(Vissza)



SENSOR SEARCH
A kinrath barlang területén áll egy fa alatt egy Saedhe nevű katona, vagy mi. Épp egy bűnügyet helyszínel, bár nem boldogul a dologgal. Valami farmer atmoszféra szenzorokat szállított volna Khoonda-ba, amik nagyon fontosak (itt közbe vég Bao-Dur, hogy számára érthetetlen, egy ilyen hőmérsékletű bolygón miért is fontosak ezek a cuccok). A farmert holtan találták, a cucc eltűnt Saedhe meg vizsgálódik. Szerinte a kinrathok nem tehették a dolgot, valami disznóság van a háttérben. Megkéri, hogy tartsuk nyitva a szemünket, s ha valahol meglátjuk a cuccokat, akkor szóljunk neki, mert igen szép pénzt fizet értük (darabja 1.000 CR!)
Amint belépünk a barlangba és átkutatjuk a közelben levő szeméthalmot nagy meglepetésünkre ott találjuk az atmoszféra szenzorokat. Ez a szitu már nagyon gyanús, valami fel is tűnik nekünk, Bao-Dur megint okoskodik, így megkérjük, hogy nézze már meg közelebbről az egyik holmit. Kiderül, hogy valami rejtett cucc van bennük, ami feltehetőleg alátámasztja Berun gyanúját, hogy a milícia kapitánya valamiben mesterkedik... Megdicsérjük Bao-Durt a sikeres barkácsolás miatt (INF+ BD).
Ha kijutunk a barlangból beszélhetünk Saedhe-vel a cuccokról, hajlandó értük adni 3.000 CR, s mikor kiderül, hogy tudunk a turpisságról, felemeli a tétet 4.000 CR-re. Én őszintén szólva úgy döntöttem, hogy inkább Berun mellé állok ebben az ügyben... (l. Changing of the Guard küldi végigvitele)
(Vissza)



GHOST TO REST
A kukázók véne, vénasszonya, Daraala bíz meg azzal, hogy, ha ne adj isten lemerészkednénk az Enklávé földalatti szintjeire, keressük meg két elesett társa tetemét, és adjuk át neki, mert olyan jó a szíve, és normálisan el szeretne tőlük búcsúzni. No persze. 500 CR fizet a dologért.
Érdekes kiegészítés, hogy amikor odalenn találkozunk Jorran-nal, akkor szóba kerül az a csapat is, aminek a felkutatásával Daraala megbízott. Kiderül, hogy azért olyan fontosak, mert annak a csapatnak a tagjai, akiről Zherron is beszélt, akik valami nagy dolgot akasztottak le, aztán szépen, khmm, felmorzsolódtak. Lehet, hogy valamelyik holttestnél majd találunk egy végrendeletet, ami majd rendbe teszi a kapitány problémáját. Jorran szerint Daraala csak bolondot csinál belőlünk ezzel a nagy barátságos temetés szöveggel, a nő is csak a végrendeletre hajt... Aki elviszi az iratot Zherronhoz, lezárja az ügyet.
Ahogy felderítjük az alsó szintet, az egyik hullát egy folyosófordulóban, egy másikat meg az egyik teremben találjuk meg. Ennél a hullánál ott van a végrendelet! Ha akarjuk (mi NEM akarjuk, mert jó fiúk vagyunk), szóval, ha akarjuk, akkor hamisítsuk meg, hogy a mi nevünkre szóljon. (Ezért ugye DSP jár, de szerintem szerez annyi LSPt az ember ezen a bolygón, hogy visszaszerezze... csak ugye az elvek... )
Visszafelé menet a Khoonda felé a kukázóknál Daraala-val csak azért állunk meg beszélni, hogy közöljük vele, nem lesz övé a cumó. Ha-ha. Kicsit ideges, de hát kit érdekel?
Zherron megkapja tőlünk annak igazolását, hogy a korábban említett szuper cuccos kukázók meghaltak, így végre ezzel sem kell foglalkoznia a milíciának (500 XP, LSP).

 

 

EBON HAWK III. (Dantooine után)

(TARTALOM)
(Előzmény: Dantooine (fősodor))

Ezek igazán nagyszerű pillanatok pályánk során, hiszen, újabb csapattaggal találkozhatunk, valamint itt kaparintjuk meg fénykardunkat! Tadam! Most ezek egyébként elég hülye megállapítások, mert mindkét esemény független attól, hogy épp a Dantooine-on vótunk-e...) Az is egy roppant pozitív fejlemény, hogy körülbelül ekkora már el kell érni a presztízs osztály szintet, s a Kreiával való kommunikáció során élhetünk is a lehetőséggel...



Amint belépünk a hajóba, a főkari átvált önjáró üzemmódba, és tétova, széteső mozgáskoordinációval a baloldali - eddig még üres - legénységi részleg felé veszi lépteit. Ott van az az álarcos bombázó, akit a szétrohadt Sith rombolón láttunk, Darth Véderhangja csicskásaként. Csak egy kérdést tehetünk fel neki, mire halk zizzenéssel előkapja fénykardját és megtámad... Szépen vissza, majd leverjük a nénit, mire magába roskad, hogy széttörtük a fénykardját, s megadja magát. Sőt, azt kéri, öljük meg. Ha nem öljük meg, a másik alternatíva is csak a halál lehet... de akkor inkább már mi öljük meg. Aztán összeesik... (mer nem öljük meg, de nem ám)

A betegszobában Attonnal álldogálunk a hölgy felett... sajnálattal konstatáljuk, hogy a SW univerzumban a betegeket nem szokták pucérra vetkőztetni a vizsgálathoz *sóhaj*. Atton tud egyet s mást a néniről, elég tájékozott. Pontosabban nem is róla, hanem a fajáról. A lány egy Miraluka, egy meglehetősen ritka faj képviselője. Titokzatos népség, arról már hallott, hogy közöttük voltak Jedik is, de hogy Sith is... nos, ez meglehetősen új neki. Fajának minden tagja érzékeny az Erőre (úgy mondják, magasabb szinten érzékelték a környezetet, valahogy az Erővel volt kapcsolatban a dolog)... s talán észrevettek valami olyat, amit a hétköznapi emberek nem is láttak, s elmenekülhettek... vagy épp elpusztította őket. Az Onderon és a Dantooine között volt egy kolóniájuk, de aztán az egész bolygót üresre söpörte valami, nem tudni miért. Atton szerint helyrejön, bár olyan sebei és sebhelyei is vannak, melyeket már régóta hordoz...

Hópihe közli, hogy szerinte a nő fenyegetést jelent, mire mi meg azt közöljük vele, hogy akkor sem akarjuk megölni a lányt. (Itt vigyázzunk, meg válaszunk befolyásolhatja Hópihével fennálló kapcsolatunkat!) Hópihe szerint a lány a Sithek oldalán áll, és megtámadott minket... jobb lesz vele vigyázni.

A beszélgetést követően kiderül, hogy INF nyertünk Visas felett, és hogy van egy fénykardunk is!

TIPP: Érdemes próbálkozni a dologgal, mert a Visastól kapott fénykard változik ám! Hol ilyen, hol olyan. Pom-pom után szabadon...

Egyéb élmények a hajón (ismét mindenkivel érdemes beszélgetni...)

Hópihével tovább bővíthetjük szexi harcművészeti tapasztalatainkat... a küzdelmünk során már használhatunk kézi fegyvereket (mármint közelharci kézifegyvereket), de más tárgyakat - ne adj isten erőtrükköket - még nem alkalmazhatunk. Miután leverjük, boldogan tapasztaljuk, hogy nőtt a befolyásunk (INF+ HM), de a párbeszédünket még különösebben nem bővíthetjük, illetve az édesanyjára vonatkozó vonalat nem vihetjük tovább, ahhoz még nem tettünk rá megfelelő hatást.

Megnézzük Visast... ott térdel a baloldali legénységi modulban. Felajánlja, hogy harcol értünk és kész meghalni mellettünk. Hmm. Nem igazán ezt kérdeztük, de azért az is kiderül, hogy már jól van. Tudja, hogy nem akartuk megölni, s szerinte ez a könyörületesség (pontosabban az a gyengeség, amire ez mutat) nagy bajt hoz még ránk, s kihasználhatják a főkari ellen. Az Erő segítségével, az Erőn keresztül érzékelte, látta a főkarit, úgy találta meg. A Mestere küldte a vadászatra, aki szintén érzett valami zavart az Erőben, de nem tudta jobban beazonosítani, hogy mi lehet mögötte. Nem értette, mi lehet a zavar forrása, s ez meglehetősen nyugtalanította (ő nem látta a főkarit). Ezt a Mester nehéz megtalálni, mert a Köztársaság által ismert űr peremvidékén bóklászik egy bázi nagy hajóban, senki sem tudja, hol van, még Visas sem, mindig csak a hívásra ment ő is... DE, ha tudná hol jár, Visas akkor sem engedné, hogy a nyomába eredjünk, mert nem vagyunk felkészülve a dologra. Nem akarja, hogy úgy találkozzunk vele, mert elpusztítana, s nem akar elveszíteni... most, hogy megtalált, nem áldozhat fel.

Lát a főkariban valami nagyságot, de olyat, amely nem az Erőből, hanem magából a karakterből, a személyiségből fakad. Ha a Mestere nem ért minket, akkor nem is láthat minket... és talán így van remény. Ő fajának természetéből adódóan képes észlelni jelenlétünket. Népe lát minden olyan dolgot, amit megérintett az Erő. Megkérdezzük, hol van a bolygója (INF check), és hajlandó beszélni róla.

Már az elpusztítása óta nem beszélt erről. A Mestere nem gépeket, vagy fegyvereket használt... nem volt rá szüksége, ő is rendelkezik a saját "kis" különleges, mondhatni egyedi erőtrükkjével. A hatalma nagy, és az éhség a forrása... s ha ez felébred, akkor életeket kell áldozni érte. Aki pedig kapcsolatban áll az Erővel, az igazi csemege a részére. Elkerülhetetlen volt, hogy a bolygóját és a népét előbb, vagy utóbb megtámadja ezt a kis ínyenc. Népe önmagában is nagy kísértést jelentett ennek a szörnynek, de ráadásul a legutolsó Jedi Tanácsot szintén azon a bolygón tartották. A Jedik úgy gondolták, hogy Katar népe között elérik majd az tisztaság azon fokát, hogy meglátják, mi készül lecsapni rájuk az Erő Sötét oldaláról. Sikerrel is jártak, észlelték a veszélyt, azt viszont nem fogták fel (pontosabban csak későn), hogy milyen nagy mértékű az a veszedelem. Mestere már nem tudott uralkodni magán, pontosabban éhségén, mikor az összegyűlt Jedi Mestereket érzékelte a Miralukák bolygóján... Most, hogy a Jedik eltűntek, Visas nem tudja, mi lesz Mestere következő lépése... talán már ahhoz is elég erős lesz, hogy a puszta jelenlétével az egész életet eltörölje, amerre jár...

Ő is ott volt a bolygón a kataklizma bekövetkeztekor... olyan volt, mintha hirtelen megvakult volna... az életerő, az Erő hirtelen mintha elfolyt volna a világról. Csak ő maradt életben. Soha nem tudja elfelejteni azt a rettenetes érzést... de aztán jött a Mestere és magához vette. Megtanította látni, érzékelni a galaxist, s Visas az érzékelés első pillanatában azt kívánta, bárcsak meghalna. Megmutatta neki az Erőtől nyüzsgő bolygókat, s az űrben vándorló hatalmas lényeket. Mestere célja, hogy minden életet elpusztítson, hogy a jelenleg tapasztalható káoszból rendet teremtsen.

A Peragusnál szerinte nem Mestere tűnt fel (hát igen, eztet már tudhassuk a bejátszásokból is). A Sithen belül sok frakció van, amelyek nem tudnak egymás lépéseiről. Mindenesetre a céljuk ugyanaz, elpusztítani az összes Jedit. Azt hiszik, hogy a főkari az utolsó Jedi, s ez a tudat egyesíti őket. Mindenki a Száműzöttre utazik...

A faj lát az Erő segítségével, s ez a képesség befolyásolja azt is, hogyan érzékeli maga körül a világot. Képessége egy kicsit sérült, nem teljesen tudja használni (egyéni üzemmódba kell váltani, ha ki szeretnénk próbálni - Visas kiválasztása, majd CapsLock billentyű). Itt volt valami (számomra) zavaros szöveg arról, hogy a sok fájdalom alatt volt talán valami pozitívum is... valami ajándék, s hogy a szenvedés tesz bizonyos igazságokat/dolgokat igazolttá... Visas szerint a főkari is ennek egy példája.

Búcsúzóul megkérdi, miért segítünk neki. Mikor meghallja, hogy meg akarjuk menteni, elkezd tiltakozni... szerinte ezt nem tehetjük meg, nem szabad gyengíteni magunkat. Közöljük vele, hogy a segítség mindkét felet csak erősíti, mire elbizonytalanodva annyit közöl, hogy a világ ezen részét még nem ismeri...


A jó öreg Bao-Dur ott szöszmötöl még mindig a mit-tudom-én-hol... Örül, hogy ránk talált. Csak azért van velünk, mert találkoztunk a Teloson, s mert úgy gondolja, hogy jó volna ha velünk tart. Az ottani helyzet már eléggé frusztrálta... a Czerka azt csinált az ithorianokkal, amit csak akart. Gondolta, miért ne tegyen próbát a galaxissal? Ő meglehetősen egyszerűsítve huzaloknak és kapcsolóknak látja a világot... tudja, hogy vannak olyan dolgok, amelyeknél ez a látásmód nem működik, de azt az olyan arcokra hagyja, mint a főkari is...
Megmutatjuk neki a megszerzett Jedi alkatrészeket, és ezekből már képes összerakni a fénykardot! Megválaszthatjuk, hogy egy, vagy kétkezes legyen-e, illetve, hogy milyen legyen a színe (2.000 XP).


T3-M4-en elvégezhetjük a szokásos számítógép használat és szerelés tesztet. Ha eleget fejlődtünk (nálam mindkét képesség 20 feletti értéken volt), elég szép eredményeket érhetünk el. A CU használatával nyer +1 INT és +1 WIS értéket (750 XP), míg a RP segítségével +1 DEX és +1 CON a jutalma (750 XP). Szerelés közben úgy tűnik, mintha meditáltunk volna. Ezt követően beszélgethetünk vele arról, hogy miként is került a hajóra. Ha sikerrel járunk, láthatunk egy holofelvételt arról, hogy Carth megbízza valami nőszemély kíséretével, aki épp el akar menni, azt is mondja a kis droidnak, hogy ha Ő (nőnemben) nem tér vissza a hajóra, akkor T3-M4 hozza vissza a hajót és keresse meg Carthot, vagy keressen egy másik Jedit. Szegény kis droid teljesen el van kámpicsorodva, hogy nem járt teljes sikerrel. Ezt követően már rendelkezünk felette annyi befolyással, hogy ismét megbütykölhetjük a kis gépet (ez már egyszerre CU és RP próba), és nyerünk +1 WIS módosítót, valamint 1.750 XPt. Elsajátítjuk azt a képességet ("moving meditation") is, melynek segítségével T3-M4 valahogy befolyással lehet az erőpontjainkra (vagy abból gyógyíthatjuk? nem teljesen világos, kipróbálni meg nem tudtam még), a maximális erőpontjaink száma +.
emelkedik.

Kreia Banya megint a szokásos száraz stílusában megállapítja, hogy látja, összebarátkoztunk a Látnokkal. Visas faja ugyanis az Erőn keresztül lát. "Panaszkodik", hogy már lassan tele lesz a hajó (szerencséjére nem kérdezi meg, hogy kit tennénk ki szívünk szerint, biztos érzi, hogy rezeg a léc). Óva int, hogy közel kerüljünk Visashoz (mivel azt Hópihénél is hangsúlyozta, kezd gyanús lenni, hogy Ő akar prücskölni velünk...). Ahogy a Hópihének is, A Látnoknak is megvan a maga Mestere... ne becsüljük alá se Visast, se pedig azt, hogy kihez lojális igazán...

A Banya szerez egy jó pontot, mert a Dantooine barlangban található kristályt a főkarihoz hangolja, kvázi erősebbé teszi...

A Banyával megbeszélhetjük Visas bolygójának elpusztítását (mivel elég jó AWA értékei vannak a főkarinak, még elismerést is szerez Kreiától). A száműzött felveti, hogy talán az volt az oka a pusztításnak, hogy eltüntessék az erőérzékeny faj képviselőit. Kreia is biztos benne, hogy nem lehet véletlen a Jedik és a miraluka faj eltűnése. Valaki azt akarta, hogy a galaxis ezen részén vak legyen az Erőre, ne érzékelje az Erőben bekövetkező változásokat... így szabadon, észrevétlenül mozoghat, s váratlanul lecsaphat bárkire. Kreia ezzel is egyetért. Ő is elkezd arról beszélni, hogy a hatalom éhség... lehet, hogy jobban is ismeri Visas mesterét?

Hmm, csak annyit árul el Visas mesteréről, hogy egyike a főkarit üldöző Sith lordoknak. Azt nem tudja, miért kímélte meg Visas életét a Katar elpusztításakor, de biztos volt vele valami célja. Lehet hogy azért, mert épp olyan kapocs van köztük, mint amilyen Kreia és a főkari között? Ezért tartsuk mindig szem előtt Visast, nehogy valami bajt keverjen. Kreia szerint ez a Mester már nem is tekinthető embernek, s egyszer elkerülhetetlen lesz majd az összecsapás a főkari és közötte. A Banya szerint készen kell állni arra, hogy Visast esetleg majd fel kell áldozni, a száműzött saját érdekében... talán a halálával időt lehet nyerni. Szörnyű képessége, mellyel képes volt elpusztítani egy bolygó élővilágát, legalább olyan régi, mint a Sith maga. Kihasználja az élők és az Erő közti kapcsolatot, s ebből táplálja a pusztulást, a halált. Nem tanulható képesség, hanem ösztönösen, az első kézből szerzett tapasztalatok alapján sajátítható el. Elpusztított vele egy egész bolygót, s talán most ez egy kis időre kielégíti... Nincs erő abban az éhségben amit birtokol, s a hatalma mögötti akarat valami ősi, elemi erejű dolog. Kreia szerint ez a hatalom mindent elpusztít maga körül, Visas mestere már a puszta jelenlétével gyilkolja a környezetét. Már ő maga is halottnak tekinthető, s egyszerűen nem kerülhető el a bukása. Képessége egyébként hasonló ahhoz, amit a főkari üldöző orvgyilkosok is használtak, csak annak egy magasabb rendű formáját testesíti meg. Darth Véderhangja az Erő segítségével kiszipolyozza a többieket, mindent tönkretesz. Egy olyan törés az Erőben, ami képes maga körül mindent felzabálni, az életet, az Erőt egyaránt... olyasmi, mint egy lyuk, nem pedig, mint egy élőlény. Az Erőre érzékeny lények, valamint az Erőben gazdag világok nagy vonzerőt gyakorolnak rá és a Miralukák bolygója ilyen hely volt. Ezért halnak meg a Jedik, ha összegyűlnek... hacsak el nem rejtik jelenlétüket, Visas mestere megőrzi őket. Nem törődik sem a Sithekkel, sem a Sithek tanaival... se nem törődik a Jedikkel sem. És ha végzett a Jedikkel, biztos, hogy nem áll meg, folytatja a többiekkel, s végül a Sith is sorra kerülhet. Nincs jövő az általa megálmodott élettelen galaxisban, ezért kell megállítani.

Szóba kerül a Visas-al lezajlott küzdelem, s hogy az ÁSZ (Álarcos Szépség) valamit tett a szemünkkel... Kreia megtanít érzékelni az Erő segítségével, az Erőn keresztül. A kis túra végén belehallgathatunk Visas gondolataiba is, bár Kreia szerint még egy ilyen szuperképesség sem elég a világ teljes érzékelésére (500 XP, +5 Erőpont, INF+ Kreia, +1 AWA bonusz).

Ha már elértük a 15. szintet, akkor hozzáférhetünk a presztízs osztályokhoz, Kreia vezet be minket ennek rejtelmeibe, három osztály létezik (az alaposztályoknak megfelelően).

TIPP: Nem kell aggódni, bármelyik osztályt felvehetjük, függetlenül attól, hogy korábban mik voltunk. Különösen jó, hogy a szélsőértékes bonuszok megkettőződnek! (tehát megmarad az alaposztály bonusza, és az új osztály bonusza is).

Kreia felhívja a figyelmet arra, hogy ne hagyatkozzunk társainkra azon képességek esetében, melyekben a főkari nem olyan erős. Törekedjünk arra, hogy a gyenge képességünket is megerősítsük, sőt, hogy az legyen a legerősebb. (Őszintén szólva, nem tudom, van-e ebben a felvezetésben valami poén... karakterem STE képessége a leggyengébb, de annyira nem zavart, mert tárgyakkal nagyon magas szintre fel lehet nyomni).

 

 
háttérzene
 
kedvenc linkek
 
számláló
Indulás: 2005-08-22
 
chat
 
Star Wars
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?