oehler
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
óra
 
naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
szavazás
Sezinted milyen az oldalam????

Nagyon szuper
Cool
Jó de van még mit tenni rajta
Lehetne egy kicsit jobb
Rossz
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 8/10

Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 8/10

  2005.08.24. 11:54


 

NAR SHADDAA (mellék)

(TARTALOM)

(Előzmény: Nar Shaddaa - fősodor

 

Előre bocsátom, hogy itt is érvényesül a fősodornál már leírt káosz... attól félek, kezdek kissé következetlen lenni. Itt pl. a mellékküldetések közé tettem be azt, amikor

 

 

KÜLDETÉSEK

 

Érkezési helyszín:

 

Droid Retrieval

Lupo's advantage

Nar Shaddaa és az Erő (nem küldi)

Lopott hajó (nem küldi)

Bunyó

 Dokkok

 

Vogga's Horde

Wayward Captain

Experiment Delivery

Overtaxed Ithorian

New Fuel Source (Goto után!)

 

Szórakoztató központ

 

Pazaak Den Password (Pazaak verseny)

Korcsma (nem küldi)

Vogga's Dancer

Vogga The Hutt

 Menekültek

 

Will Work for Fuel (Goto után!)

Seeking Passage (Goto után!)

Tuti tipp (nem küldi)

Airspeeder (nem küldi)

 

 

(DROID RETRIEVAL) Belépünk a swoop garázsba, valami Tienn Tubb boltjába. Jó kis hely, lehet cuccokat szedegetni (a plaststeel cylinderben egy airspeeder navigaton interface nevű cuccot találunk, üvölt róla, hogy majd kell valamire). Örömmel konstatáljuk, hogy van itt egy szerelőpad is.

 

A hátsó szobába egy droidba ütközünk, roppan előzékenyen bemutatkozik, TT-32 kódszám alatt fut (a korábbi 31 verzió sajátos véget ért, felrobbantak, vagy mi)... persze ez nem az idős tulajdonos, Tienn mester hibája, ő már csak szenilis, meg vak (ideális párosítás egy szervíz tulajdonosnak). De tényleg, nincs itt semmi baj, a mester naccerűen hall, és elképesztően ügyes. Járműboltot vezet, a legjobbat. Atton itt közbevetőleg megjegyzi, hogy talán a mester képes az Ebon Hawk azonosítóját is módosítani. No persze Tubb bácsi nem szívesen tesz ilyet, mer'hogy törvénytelen. Meg felszerelése sincs. De ha egy másik hajó transzponder kártyáját elvisszük neki, vagy találunk valahol egy még használatlan transzponder kártyát, akkor tud segíteni.

 

Kifelé menet TT-32 is megkér egy szívességre. Valahogy rájött, hogy elődje processzorát nem semmisítette meg Tubb bácsi. Valami Kodin nevű mechanikus, igazi robot pusztító szedte össze a maradványokat. TT-32 szeretné, ha visszaszereznénk a droidot, a memóriájában ugyanis volt néhány terv Tienn mester boltjával kapcsolatban. Nem mondja el, hogy milyenek, de annyi kiderül, hogy valami új droid pajzsról van szó. A robot egy kicsi, barna, enyhén megviselt és kopottas asztromechanikai droid. Meglepő módon IT-31 az azonosítója. Kodin itt van valahol, a fő teremben, könnyű megismerni, mert droid maradványok veszik körül...

 

Kodint valóban könnyű megismerni, kvázi a következő saroknál álldogál. Vegyük meg tőle a készletei között elheverő HK alkatrészt (HK Droid Processor), de ha valaki vastag, akkor egyéb durva droid cuccokat is vehet tőle.

 

Ha rátérünk Tubb bácsi droidjára, többféleképpen is megoldható a dolog (a genyábbak csak a processzort is igényelhetik, de ez árt a T3-M4-el felépített kapcsolatnak: INF-). Jómagam végül egy kis rábeszéléssel 150 CR (PER) vettem meg a droidot (250 XP). S ha visszatérünk TT-32-höz, nyugodtan kérjük azt a bizonyos pajzsot is (én nem kaptam DSP, pedig gyakorlatilag kizsaroltam belőle, a tervekre való hivatkozással), mert elég jó darab, és T3-M4 örülni fog neki (1.250 XP a küldiért).

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(LUPO'S ADVANTAGE) A terület ÉNY-i sarkában ott van a helyi swoop bajnokság szervező helye. A tulajdonos Lupo Shar, vele lehet beszélgetni, illetve fogadni (haha, ha belekezdünk ebbe a fura dologba, kiderül, hogy twi'lek "barátunknak" zárolták a számláját). Körülnézve semmi érdekeset nem találunk (a swoop race nem nekem való), míg beszédbe nem elegyedünk egy Borna Lys nevű twi'lek hölgyeménnyel. Felvetjük neki, hogy talán versenyezhetnénk, mire közli, hogy nem lenne semmi értelme, mivel Lupo egy droidot szokott versenyeztetni, akit senkinek sincs esélye legyőzni, ő a bajnok. Ez a droid minden versenyt megnyer, és Lupo megtarthatja a fogadásokból származó pénzt. Kodin készítette ezt a szupergépet. Mivel a robot nagyobb sérüléseket is kibír, mint egy normál versenyző, nem kell annyira foglalkozni a versenygép biztonsági előírásaival, így jóval könnyebb a sikló. No persze ez a helyzet meglehetősen kilátástalan, elijesztett minden versenyzőt és fogadót, nincs értelme az egésznek. A hölgyemény végül megbíz azzal, hogy intézzük el a droidot. Hogy miért? Hát, rafinált a hölgy... ajánlatot tett Luponak, hogy megvenné a helyet, amit a tulaj el is fogadott, azzal a feltétellel, hogy a droid továbbra is versenyezhet. Ha Lupo elveszti a droidot, akkor a helyet is könnyű lesz megvenni, és nincs már bajnoka sem, akivel még továbbra is lenyúlhatná a hasznot, ráadásul a következő versenyzőnek nem is kell túl sok mindennel szembenéznie. A droidot Lupo egy ketrecben tartja, s - minő véletlen - Borna rendelkezik a megfelelő hozzáférési kódokkal. Így már át lehet programozni a droidot (C9-T9), vagy éppen szabotálni is lehet... Elsőre meg kell semmisíteni, különben Lupo megneszeli, hogy valami gazság készül, és akkor ugrik a lehetőség.

 

Mielőtt akcióba lépnénk azért beszélünk a teremben lézengő többi alakkal is. Van egy Guron nevű figura, tuti hangyás, mert valami olyan szerkezetet keres, ami nem is létezik. A másik fickó meg, valami Nobodo nevű teljesen depresszív amiatt, hogy a droid lehetetlenné teszi a versenyzést (más módját ugyanis még nem találta meg, hogy miként hagyhatná el a holdat). No de persze ezeknek a beszélgetéseknek nem ez a lényege, hanem hogy megtudjuk, miben is speciális a Nar Shaddaa-i verseny: egyrészt néha jönnek szembe is siklók, másrészt pedig a rajongók robbanásokkal cseszegetik a versenyzőket, amik megdobják a repülő járműveket... igazán állat lehet.

 

Vicces Modo So, a versenyek szervezőinek hozzáállása is, "még egy célpont"-ként azonosít minket (lol). Ő is megemlíti a már megismert nehézségeket, és kiegészíti még azzal is, hogy néha nehézszállítók is keresztezik az utat :-). A vicc kedvéért teszünk egy kört, őszintén szólva, nagyon szórakoztató az egész, látványos, meg minden, de úgy mégis, akaratlanul is felmerül az emberben, hogy kijaf@sz akar itt versenyezni?! (Mondjuk, ha még lenne valami lézerágyú a járgány elején... talán akkor.)

 

Nos, megközelítjük a C9-T9-es droid kezelőpultját, észrevétlenül, meg minden (kutyára nem érdekel senkit, mit csinálunk). Hihetetlen módon feltuningolt (kac-kac) érzékeinknek köszönhetően (AWA) gyanús lesz valami a droidon. A bal keze alatt van valami fura modul, de alaposabb tanulmányozásra sem derül ki róla, hogy mire való, csak annyi, hogy valamilyen jelet küld, de nem tudni, hogy hova és kinek. Megbabráljuk a droidot (REP, CU, DEM skillek bármelyike jó), mire apró darabokra robban... Khmm, milyen észrevétlen szabotázs akció volt... Erre már Modo is felfigyel, de könnyen kivágjuk magunkat (PER), arra hivatkozva, hogy már régi volt a robot. Lupo teljesen magába roskad, hiszen új droidra nincs pénze, és a hitelezői szétszedik (mondjuk ez várhatólag úgyis megtörtént volna). Kedvesen eszébe juttatjuk Bornat, mint egy potenciális vevőt, Lupo boldogan el, s nyélbe ütik, a khmm, üzletet. Ha beszélünk Bornával, ad 2.000 CR jutalmat a "közbenjárásunkért".

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(NAR SHADDAA & ERŐ) Amint megyünk tovább a főcsarnokban, a szórakoztató negyed vörös ajtaja közelében, a központi kürtő mellett állva telepatikusan bejelentkezik Kreia. Rámutat, hogy itt nagyon érezhető az Erő rezgése, a Nar Shaddaa-ból eredő Erő áramlatai. Az itt lakó lények érzelmeit, dühét és fájdalmát, pontosabban ezek Erőben hagyott lenyomatát érzékelhetjük. Valamit lehet talán kezdeni ezekkel az érzelmekkel, bár a Banya inkább manipulációról beszél, s nem arról, hogy miként lehetne megszüntetni, meggyógyítani ezt a sok fájdalmat. Bár a Banya azért azt megjegyzi még, hogy szerinte minden manipuláció, még a gyógyítás is. Elkezd nyomni valami homályos filozófiai fejtegetést, de aztán közli, hogy koncentráljunk a feladatra (+6 FP).

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(LOPOTT HAJÓ) Utolsó kalandunk ebben a központi csarnokban, egy fickó, aki magának követeli az Ebon Hawk-ot. Azt mondja, tőle lopták el a mandaloriai háború vége felé. 34-P7JK a regisztrációs kódja, s elsorol egy csomó olyan dolgot, ami kvázi beazonosítja a hajót, sőt, leír két titkos rekeszt is (egy a raktárban, egy másik pedig a legénységi részlegen, őszintén szólva, én soha nem találtam meg őket - pontosabban az elsőt megtaláltam még a KotOR1-ben). Beblöfföljük a dolgot, mert kíváncsiak vagyunk, hogy mi lesz ebből, és átadjuk neki a hajót... (Atton hátba akarja lőni a delikvenst, de nem hagyjuk.)

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(BUNYÓ) A DK-i sarokban sikerül megzavarni valami sötét ügyletet, óvatlan belépésünkkel felkavarjuk a dolgokat, az egyik fél megöli a másikat, azt hiszi ugyanis, hogy az át akarta verni. A csapatot is meg akarja ölni, de ennél nagyobbat már nem is tévedhetne. Senki sem marad életben, mi pedig gazdagabbak lettünk egy ultra brutál közelharci fegyverrel (Shit Tremor Sword, feltehetőleg véletlen generálás eredménye).

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(PAZAAK DEN PASSWORD) Bemegyünk a szórakozó negyedbe, a twi'lek orvgyilkos csajszik feltűnnek a hátunk mögött, az egyik hiperaktív és akciózni akar, de a másik (a nagyobb mellű) türelemre inti... kár...

 

A bejárattól balra néhány rossz arcú alak álldogál, valami Twik'Gab a vezír. Megkérdi, bemegyünk-e a pazaak központba, mert ha igen, igazán szólhatnánk egy Geredi nevű játékosnak, hogy jöjjön ki, és nem, nem, üzenetet ne adjunk át, mert személyesen van elintéznivalójuk a fickóval (khm, inkább személyesen akarják elintézni). Őken nem engedi be az őrség (vajon miért nem?).

 

A pazaak centrum balra található,de a morcos őr nem akar beengedni, mert nem tudjuk a jelszót, 'zannya. Ahogy elkámpicsorodva ballagunk vissza kijárat felé, az ajtó másik oldalán észreveszünk egy fura, denevér-malac fejű alakot, lerí róla hogy sunnyogó :-) Szép neve van: Kaalah-Nah, még kimondani is élmény. Tényleg sunnyogó, saját bevallása szerint olyan kicsi, hogy hajlandóak a környezetében észre sem venni, s így hegyes kis füleivel igen sok infót is összeszipkázik. Pénzért hajlandó infómorzsákat csepegtetni... Példának okáért hajlandó elárulni a Pazaak Den belépési jelszavát is (Holdout - bár felesleges leírnom, mert csak a vele való beszélgetést követően jön fel ez a párbeszéd lehetőség). Szomorkodva elmeséli, hogy sem a bárba, sem a pazaak központba nem engedik már be. A bárban ui. igen jól lehet úgy érvényesülni, ha valaki elrejtőzik, és észrevétlen marad (ő ilyen), mert gyanútlan beszélgetéseket lehet kihallgatni. A pazaak központba meg túl sok lapott látott, és ezért utálták ki...

 

Tipp: Tehát jegyezzük meg, a bárban igen érdekes dolgokat lehet hallani, ha valaki elrejtőzik, álcázza magát!

 

A kapott jelszóval simán be tudunk menni a pazaak barlangba. Nem is kell itt mást csinálni, mint kártyázni. Milyen meglepő. Három ellenféllel kell végezni, mielőtt összaakadunk az adu ásszal...

 

S4-C8: Megzökkent robot, úgy tűnik, valami mindig idehajtja, a szerencsejáték barlangba. Nem nagy játékos egyébként. Valami baj lehet a memóriájával, amiatt ilyen szenvedélyes játékos. (Alaposabb szemrevételezés után látható, hogy van rajta egy modul, ami valahová adatokat, jeleket továbbít, hmmm, nagyon gyanús). A legyőzéséhez/eltávolításához két dolgot tehetünk, vagy leverjük háromszor kártyában (100 CR bevétel meccsenként), vagy megjavítjuk, kigyógyítva szenvedély betegségéből.

 

Dahnis: A következő játékos egy twi'lek hölgyemény. Huh, igazi sex-machine. Igazából nem tudom mi történik, mert lehet, hogy a néni télleg kexel pazaak helyett... Elkezdünk játszani, belebúg a fülünkbe, "valamit" csinálunk... és kész. Az se derül ki, hogy mi történik. Elismeri, hogy legyőztük... Khmm. Érdekes

 

Geredi: Ez az a fickó, akit kinn is várnak. Nos, őt ezzel a szöveggel el is lehet távolítani a kártyabarlangból, de ez DSP-kat eredményez (gondolom nem megsimogatni akarják a fejecskéjét). Egyébként vele is pénzben tudunk játszani (3x100), de készüljünk fel a legrosszabb, mert soha nem látott durva (jó néhány aranyszinű) lapja is van.

 

Ha mindhárom játékost legyőztük (vagy eltávolítottuk valamilyen módon), akkor megjelenik az überalles bajnos, egy olyan denevér-malac fejű lény, hogy ő a jani, és kártyázzunk vele is. Persze itt is lehet kártyázni, kissé magasabb tétben (3x500), de ismét trükközhetünk. Ha megverjük, vagy megdumáljuk, kapunk tőle egy aranykártyát is. A következő értelmes párbeszéddel tudhatjuk le a dolgot:

 

 

Exile: Ki vagy te?

Champ: A pazaak bajnok. Nyerek. Mindig nyerek.

Exile: Szóval, ööö, ha mindig nyersz, akkor miért játszol?

Champ: Játszom, mert én lenni bajnok. Nyerek.

Exile: De mi a szórakoztató abban, ha tudod, hogy nyersz?

Champ: Szórakozás? A szórakozás a győzelem.

Exile: Mindig?

Champ: Mindig.

Exile: Valóban?

Champ: Nos. Nem mindig.

Exile: (PER) Ha már nem találod szórakoztatónak a győzelmet, akkor talán veszítened kellene.

Champ: Igen. Egyet elveszítek. A győzelem akkor talán szórakoztatóbb lesz.

(...)

Champ: Többet nem! A Bajnok többet nem veszít. Fogd ezt a kártyát, és ne gyere vissza.

 

 

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(KORCSMA) Átmegyünk a korcsmába. Szokásos SW hangulat. Bár a banda hiányzik :-) Szóba elegyedünk a fogadóssal. Kicsit idejétmúlt infói vannak, mert szerinte a pazaak klubban a Bajnok a bajnok, és megkopaszt mindenkit, a swoop versenyeket meg még Lupo vezeti, akitől Borna megpróbálja megvenni a helyet. Vicces (ezt itt még annak gondoltam, de ez a beteges scriptelés néha küldetéseket is elb@szkurálhat) Az egyetlen érdekes dolog, hogy beszél valami Jek'Jek Tarr nevű helyről, ami halálos az emberek számára... fel van töltve valami cianid gázzal, odajárnak az idegen fajok élvezkedni.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(VOGGA'S DANCER) Az egyik sarokban valami twi'lek Dono figura tesztel néhány táncosnőt. Fene a gusztusát. Nem túl elégedett és mindenkit hazazavar. A főkarit simán leszólítja, kiderül, hogy valami Vogga nevű huttnak keres táncosnőket (félelmetes, hogy a huttok már 4.000 évvel a SW filmek kora előtt is milyen perverz disznók voltak). A faszikám azt mondja, ha van valaki a csapatban, aki megfelel az elvárásainak, akkor szép pénzt fizet érte. A legutóbbi táncos a twi'lek rokona volt, és Vogga elégedetlenkedése neki sem... khmm, esett jól. Megpróbáljuk neki beajánlani Kreiát, de nem megy a dolog. Be kár. Hópihe már jó a feladatra (Visast nem próbáltam), 300 CR a jutalmunk. A táncosnőnek fel kell vennie egy dögös rucit. Khmm, előtte vegyünk le minden ketyerét a hölgyünkről, mert k.ra kiábrándító, ha valami nagy b@szomsággal a fején megyünk tovább. Odateleportálunk Vogga-hoz, a kiválasztott hölgy elkezd hihetetlenül nevetségesen táncikálni, Vogga be is sokkol, elalél a látványtól.

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(VOGGA THE HUTT) Emlékezve denevér-malac fejű barátunk intelmére, a főkari álcázza magát (STEALTH módra átvált), majd bejárja a terepet (különösen azért, mert két faszi úgy elzavarja, mikor hallótávolságba ér, hogy ennél jobban már nem is hívhatnák fel a figyelmet magukra). A két banditos beszélgetését így már valóban ki lehet hallgatni, arról cseverésznek kicsit aggodalmaskodva, hogy Vogga nem jön ki a Goto nevű keresztapával, és hogy ez mindenkinek csak problémát okoz. Vogga annyira ideges, hogy még látogatókat sem fogad... hacsak nem Goto-ról akarnak vele beszélni. Hmm, ez érdekes és hasznos infónak tűnik.

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(VOGGA'S HORDE) Mindjárt az első szobában (Flophouse) két díszpinty beszélget, de mikor a közelükbe érünk, feltűnően beszólnak, hogy rosszul hittük, ha azt gondoltuk, hogy odalopózhatunk hozzájuk. Hmm, rögtön kipróbáljuk (STEALTH). Meglepi! A két fickó épp azt tárgyalja ki, hogy miként törhetnének be Vogga, a hutt spéci magánraktárába. Át kell jutni az őrökön, a kutyáin és magán a hutton is. A kath houndokat állítólag a juma juice nevű ital elaltatja (beszerezhető a kantinban), Vogga pedig a táncosnőktől kábul be (írtam már, hogy perverz).

Visszamegyünk a kantinba, a korcsmárostól veszünk juma juice-t. Besétálunk Vogga-hoz (természetesen már nem először járunk ott, ugye?), remélhetőleg a tánc már megvolt, és már alszik is (azt az őrültséget meg se próbáltam, hogy az éber Vogga előtt altatom el a kis kedvenceit). A kutyusok tálkája ott van a padlón, beletőgyük a mutyit, kutyusok lefetyelnek kicsinyt, aztán utána elbóbiskolnak. Már csak egy tolvaj karakter kell, aki feltöri az ajtót, és a belső tárolókat is. Egy fénykardot is találunk az egyik csomagban!

 

TIPP: Ez megint a Pom-pomos fénykard! Minden újratöltésnél más és más!

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(WAYWARD CAPTAIN) Találunk néhány tagot a Lunar Shadow legénységéből, kiderül (Flophouse), hogy a kapitányuk a Jek'Jek Tarr szórakozóhelyen múlatja az időt (eszét?), valószínűleg épp hülyére szívja magát. Ha sikerül rátalálni és rábírni a visszatérésre, igazán hálásak lesznek, a kapitány valami weequay fajhoz tartozik.

A Jekk'Jekk Tarr-ban az ÉNY-i szobában találjuk meg a kapitányt. Kicsit mintha paranoiás lenne a legénysége miatt. Meggyőzzük (PER), hogy térjen vissza, különben a legénysége lelép. Elhiszi, és hajlandó visszamenni (1.500 XP).

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(EXPERIMENT DELIVERY) Az egyik hátsó szobában (flophouse) egy bith tudós zizeg. Mivel tuti jó szerelők vagyunk (REP) megjegyzéseket teszünk a felszerelésére, s észrevételezzük, hogy valamiféle jelkövető lehet a cucc. Kiderül, hogy a dokkoló pylonokra kötött lehallgatókat kapcsolja össze, kvázi egy szuperantennát alakított ki. Valamilyen fura harmóniájú jelet akar beazonosítani. Egyszerűen nem tudja kiverni a fejéből a hangot, faja ugyanis hall a magasabb frekvenciákon is és ez roppant módon zavarja. Úgy tűnik, az egész bolygót be akarják takarni ezzel a jellel, az átvitel ugyanakkor el van rejtve egy csomó egyéb jel és háttérzaj alá. Nagyon konspiratív dolognak tűnik. Segíthetünk neki, ha akarunk, el kéne menni a hármas pylonhoz egy twi'lekhez, odaadni neki egy összeget, majd a kapott alkatrészt el kell hozni a tudósnak.

A hármas pylonnál nem találjuk a bith tudód kapcsolatát, csak egy robot bóklászik ott, majd meglátunk egy hullát a sarokban. Amint megvizsgáljuk, kiderül, hogy ő lenne, akit a tudós várt, de már eléggé meghótt. Úgy tűnik elvettek tőle valamit... Amint tűnődve álldogálunk, hirtelen nekünk támad a megzakkant takarító droid (feltehetőleg ő ölte meg a tudóst is). Könnyű préda, Bao-Dur leveri a pajzsát, aztán gyorsan ócskavas lesz belőle. Jó kis droid upgrade-ek vannak rajta. (Itt találunk egy Maneuvering Flop nevű tárgyat is.)

Visszatérve a tudóshoz, meglepve látjuk, hogy semmit se láttunk, mivel eltűnt a fickó... a cucca a földön hever. A kísérlete még fut és a droidja is eltűnt. Az adattábláról az derül ki, hogy rájött, mi van a jel mögött, de amint ez megtörtént, a droid neki támadt, és elkezdte letörölni az adatokat. A tudós megpróbált elmenekülni...

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(OVERTAXED ITHORIAN) Egy szerencsétlen ithroiantól (Lasavvou; Flophouse) túl sok pénzt akarnak beszedni a ''hatóságok'' és most ezért nem tudja elhagyni a holdat. Megígérjük neki, hogy beszélünk Fassa-val az érdekében. Ha elég figyelmesek vagyunk (AWA) rákérdezhetünk arra, hogy mit szállít, s kunyizhatunk egy darabot a cuccból (valamilyen energia cella).

Beszélünk Fassa dokkmesterrel az ithorian problémájáról, s hajlandó az ithoriant elengedni, ha áruval (az energia cellákkal) fizet, mert az energia cellák jók a pylonokhoz is (de NE használjuk arra!). Lasavvou örömmel rááll a cserére, s ad nekünk is egy telepet (500 XP).

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(New Fuel Source) Ezt csak akkor tudjuk elintézni, ha már Goto-val végeztünk. Ezt Vogga meglehetősen egyértelműen a tudtunkra adja. Szóval, ha végeztünk a titokzatos Exchange főnökkel, kicsit nehézkesen ugyan, de elmondjuk Vogga-nak, hogy mi a helyzet. Elismeri, hogy már hallott a dologról, s meg is kezdték teherhajói a szállítást a Telosra. Kicsit szkeptikus a tekintetben, hogy vajon a telosiak hajlandóak lesznek-e vele üzletet kötni. Ad egy kis pénzt is, bár nem teljesen világos, hogy mire (a szövegből az derül ki, hogy megbíz valamivel - lehet, hogy ez érdekeit kellene képviselni a Teloson? - mert valami olyasmit gagyarászik, hogy elvárja, azt tegyük, amit mondott, különben pórul járunk... Némi pénzmag és tapasztalat a jutalmunk (2.000 XP, 500 CR)

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(WILL WORK FOR FUEL) A DK-i részen áll egy Odis nevű fickó. Háborús veterán és képzett pilóta. Szívesen repülne, de kéne valaki támogató, aki segít neki.

Később megemlítjük a dolgot Fassa-nak, ő közli, hogy tudna alkalmazni egy pilótát, de amíg Goto kalózkodik, úgyse indítanak teherhajókat.

Ha a Gotos kalandunk után visszatérünk hozzá, már alkalmazza a fickót. Mindenki boldog; nyerünk 1.500 XPt (nem érdemes visszajönni, mert a fickó ezt követően már nem lesz itt.)

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(SEEKING PASSAGE) A D-i részen találkozunk egy Kahranna nevű nővel. Egy pilótát vár a családjával, hogy elvigye őket a holdról. Kiderül, hogy valami Planore nevű fickó beajánlotta valami pilóta haverját (50 CR kért az ajánlásért), aki majd elviszi őket potom 500 CR-ért. Persze felültették őket. Neki is megígérjük a segítséget.

Ez megint Fassa ugye, aki a korábbi segítségünkért cserébe hajlandó is segíteni. DE ez se oldható meg, már csak akkor, ha Goto partizán akcióinak véget vetünk. Ha megbeszéljük Fassa-val a dolgot, nyerünk 2.000 XPt, LSP (és már őket sem érdemes keresni később, nem kell rohangászni).

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

(TUTI TIPP) A terület DNY-i részén van egy Kaul nevű twi'lek. 20 CR kér valami tuti tippért, miként is juthatunk gazdag zsákmányhoz. Aszongya, ha van egy jó álcázó-generátorunk, meg értünk a zárakhoz, észrevétlenül kirámolhatjuk az Exchange raktárait. Hát kösz a semmit. Ki gondolta volna, hogy álcázó berendezéssel, és kis hozzáértéssel ki lehet rámolni valamit?! Forradalmi gondolat. Soha nem jutott volna az eszembe.

(Vissza)

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

AIRSPEEDER A Serocco banda közelében áll egy régi airspeeder. Minden technikai képességre szükség van arra, hogy üzemképessé tegyük. Három alkatrész kell hozzá: navigation interface (Tubb boltjában találtunk egyet), maneuvering lap (3 pylon, a dokkoknál, a bith tudós küldijével kapcsolatban - Experiment Delivery ), power cell (dokkok, a túlszívatott ithorianos küldetésből - Overtaxed Ithorian ). A megfelelő képesítésekkel (REP, CU, DEM) összerakhatjuk a gépet, majd kell valaki, aki a megfelelő SEC skillel rendelkezik ahhoz, hogy kiiktassa a védelmi cuccokat (szóval itt most azért lopunk, kérem szépen). Nagyszerű lehetőség arra, hogy Atton-nak megint benyaljunk (INF+), ha "szakértőnek" szólítjuk. 1.000 Xpt nyerünk a kis barkácsolás eredményeképp, illetve egy olyan gépet, amivel simán utazhatunk Nar Shaddaa területei között. Csudás. (Egy darabig, mert ha összeakadunk a Red Eclipse-el, vagy mivel, utána tönkre lesz téve.)

 

 

NAR SHADDAA (Ebon Hawk)

(TARTALOM)
(Előzmény: Nar Shaddaa - fősodor 1; Nar Shaddaa - mellék)

Először arra gondoltam, hogy ezt a mellékküldetések közé teszem, de aztán úgy gondoltam, hogy inkább szétválasztom a dolgot...


Itt érdekes kis mozi bejátszásoknak lehetünk szem és fültanúi...

(ATTON) Először annak vagyunk szemtanúi, ahogy Atton kioktatja T3-M4-et, mint kiderül (már megint) nem szereti és nem is bízik a droidokban. Amellett hogy már Jedi lett a szentem, meglehetősen érthetetlen ez a viselkedés, roppant módon ingerült.

De ez még hagyján, nem átall odamenni a gyakorlatozó Hópihéhez, és őt is molesztálni kezdi. Arról váltanak néhány szót, hogy Atton honnan is szerezte meg az echani harcművészetben tanúsított jártasságát... no persze Atton megint elbagatellizálja a dolgot, majd a kis pofátlan (féltékeny?!) kifejti, hogy nem tetszik neki, ahogy Hópihe és a főkari között szövődik valami. Hmmm. Nocsak, nocsak, valóban?

A következő képsorok pedig már azt mutatják, hogy Atton Kreiát is kiosztja, most, hogy már felfedte a főkari előtt szörnyű titkát, a Banya nem tarthatja többet sakkban, már nem fenyegetheti, nem lehetnek kérései. A Banya kiröhögi, s meglebegteti Atton előtt, hogy bármikor újra átéreztetheti vele azt a pillanatot, amikor Jedit ölt. Azt, hogy élvezte, hogy Jedit ölhet... végül mégis békén hagyja, de azért azt érezteti vele, hogy a szerencsétlen flótás még egyáltalán nem olyan szabad, mint gondolja.

Itt kapjuk vissza főkari irányítását, bár rögtön vissza is mehetnénk a holdra, először még körülnézünk.


(KREIA) A banyával ne felejtsük el ismét fejleszteni, hangolni a személyes kis kristályunkat. Meglehetősen brutál darab lesz ebből a kristályból, ha így meg tovább a dolog.
A banyával folytathatjuk a megkezdett gondolatolvasó leckét is. Egyre jobban értjük a társaink gondolatait. Kreia szerint az idegen lényekkel sokkal nehezebb helyzetben vagyunk, mint ahogy T3-M4-el is. Ő pl. hiába vasorrú Banya, nem tud olvasni ezek gondolataiban. Mikor beszélünk neki arról, hogy mi bizony még Bao-Dur gondolatait is hallottuk, meglehetősen kétkedve hümmög. Megosztjuk vele, milyen fura gondolatai is voltak Attonnak, úgy tűnt, mintha magában kártyázott volna a fiú. Kreia szerint azért volt olyan furcsa, mert igazából nem is kártyázott... talán okosabb is mint hinnénk. A kis gondolatolvasást követően nyerünk némi FP bonuszt (+5; 500 XP, INF+ Kreia).
Beszámolunk neki arról is, hogy foglalkoztunk a korábban elhanyagolt készségeink fejlesztésével (ez azért vicc, mert egyáltalán nem foglalkoztunk ezzel). Örömmel hallja, s úgy tűnik, hogy bonusz nyerünk a legerősebb és a leggyengébb képességükhöz, valamint megint javul egy kicsivel a max. erőpontok mennyisége (+6 FP, 1.000 XP)... mondjuk érdekes, hogy én nem láttam változást ezt követően a karakter lapon.
Mivel a Banyával alapvetően nem vagyunk még most sem összehangolódva, nagyon sok dologról továbbra sem tudunk vele beszélni...


(ATTON) Elsétálunk Attonhoz, hogy megbeszéljük vele ezt a fura kártyázós szokását. Mivel a beszélgetés nem vezet sehová, játszunk egy játékot, hogy megmutassa miért is tette a dolgot. Kiderül, hogy ezt valamilyen mentális blokkolásként, mentális gyakorlatként használja fel. Elmondjuk neki, hogy a Banya segítségével beléptünk a gondolataiba, s sajnálatunkat fejezzük ki. Ezen enyhén szólva is meglepődik, és hajlandó minket is megtanítani erre a mentális trükkre. Nyerünk +1 bonuszt az akarat (will) mentődobásunkhoz. Ennyivel is nehezebb dolga lesz az esetleges támadóinknak.


(HANDMAIDEN) Hópihe: Nagyszerű alkalom, hogy ismét megküzdjünk vele (az érkezésünkkor erre nem volt lehetőség). Ez a harmadik menet, lehet már kézifegyvereket és pajzsokat használni, viszont fénykardot és erőtrükköket nem. Ha most is sikerül legyőzni (INF+ Handmaiden), közli, hogy már nem taníthat nekünk mást, vége az oktatásnak. Felvetjük, hogy mi talán taníthatnánk még neki dolgokat. Hópihe nagyon tusakodik. Nem akar esküszegő lenni, mint az apja, hűséges akar maradni Atrishoz és a fogadalmához. A főkari viszont szeretné, ha megismerné a Jediket, s ez elég is Hópihe döntéséhez... s mint kiderül, egyébként is úgy érzi, hogy Atris tévesen ítélte meg a száműzöttet, s kész tőle a tanítást elfogadni. Úgy tűnik, Hópihe számára NAGYON fontos a főkari. Beszélünk vele az anyjáról, s a leányzó rádöbben, hogy az anyja vérvonala miatt ő is Erőérzékeny, s így Jedi is lehet. (Kreia beszól: Hitszegő... ) Sőt, Hópihe Jedi AKAR lenni, mint az anyja. S így is lesz, van még egy Jedi Guardian-unk. Érezni akarja azt, amit az anyja érzett az apja iránt...

A Banya telepatikusan szól Atrisnak, aki rádöbben, hogy Hópihe elárulta. Kicsit megzúzza a dolog, de méltóságát megőrizve elvánszorog. Csak a rossz oldalát látja a dolognak, arra gondol, hogy az Erő Hópihét is megrontotta...

Ha felvetjük új tanítványunknak, hogy miért is rohangál félpucéran, hirtelen előkapja a mittudoménhonnan az anyja ruháját...

Ha ismét szóba hozzuk az általa alkalmazott harci technikát, akkor megtanít a Battle Precognition képességre, amely a legnagyobb echani harcosok jellemzője. E kiválóságok szinte látják a harc közben a jövőt és így előre felkészülhetnek az ellenség lépéseire. A gyakorlatban ezt azt jelenti, hogy a WIS bónusz hozzáadódik a védelem értékéhez a harc során.


A hajón már nincs mit tenni, Bao-Dur mióta Jedi lett, sértett hallgatásba burkolózik és Visasból sem tudunk kiszedni újabb dolgokat...

 
háttérzene
 
kedvenc linkek
 
számláló
Indulás: 2005-08-22
 
chat
 
Star Wars
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?