oehler
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
óra
 
naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
szavazás
Sezinted milyen az oldalam????

Nagyon szuper
Cool
Jó de van még mit tenni rajta
Lehetne egy kicsit jobb
Rossz
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 9/10

Star Wars: KOTOR 2 végigjátszás 9/10

  2005.08.24. 11:56


NAR SHADDAA (fősodor 2)

(TARTALOM)
(Előzmény: Nar Shaddaa - fősodor 1; Nar Shaddaa - mellék

Úgy gondoltam, hogy inkább kétfelé választom a Nar Shaddaa fősodort is, mert a játék alábbiakban ismertetésre kerülő részében gyakorlatilag egyetlen mellékküldetés sincs, minden lépés lényeges a játék szempontjából (valamint az Ebon Hawk epizód miatt egyébként is kétfelé vannak osztva az események...)

SPEEDY

1.       Mikor a korábban ismertettek szerint körbejártam a holdat, s kiléptem a menekült táborból, jött egy kis átvezető képsor, miszerint csúnya rossz bácsik elfoglalták az Ebon Hawkot. Ha megoldottuk a kérdést (én csak vérfagylalással tudtam), s legközelebb elhagytam a hajót, Atton megjelent egy rövid üzenettel, hogy az Exchange képviselője találkozni akar a főkarival a Jekk'Jekk Tarr nevű helyen (ez a dokkban található speciális idegen pihenőhely). Gyakorlatilag innentől kezdve minden a fősodor részét képezi...

2.       A karit persze tőrbe csalják, igazán gyors segítséget itt nem lehet adni, mert sodorják az embert az események. Kisebb fordulatokat követően (melyben nagy szerepe van Mirának), valóban eljut a Jekk'Jekk Tarr-ba, valamint egy föld alatti labirintusba. Itt a gyors végighaladás érdekében menjünk két szobát előre, aztán balra fordulva egyenesen előre. Zárt ajtó.

3.       A zárt ajtó kinyitásához Mirával kell legyőzni először Hanharrt, majd néhány kath houndot, s végül pár ubese fejvadászt. Szórakoztató feladat, főleg ha nem lépünk vele szintet. A túlélés közben meg kell keresnünk az Escape Tunnel ajtaját, majd kinyitni az ajtót (veremből észak, majd nyugati irányban, ha gyorsak akarunk lenni.

4.       Kis intermezzót követően (mely során a főkari Goto fogságába esik), T3-M4 segítségével megszerezzük az Ebon Hawk álcázásához szükséges kódokat (trükkös zár: középső rész óramutató járásával ellentétesen forgatva; jobb oldali rész óramutató járásával megegyező irányba forgatva; bal oldali rész óramutató járásával ellentétes irányba forgatva).

5.       Kiröppenünk, két csapattagot kiválasztva végig kell verekednünk magunkat Goto hajóján. Érdemes vinni egy olyan karaktert, aki egy kicsit ért a számítógépekhez, meg a zárakhoz. Először törekedjünk elérni a főkarit (a mini térképen látható, hogy dél/dél-kelet felé kell haladni, a hajó középső-keleti részébe), majd ezt követően irány a híd. Abban a helységben, ahol a főkarit megtaláljuk állítsunk át minden lehetséges rendszert a másodlagos áramforrásokra, majd a hajó végén, a központi teremben, kapcsoljuk le azt.

6.       Goto hajója elpusztul. S a főkari végre beszélhet Zez-Kai Ell Jedi mesterrel...




EBON HAWK - NAR SHADDAA
Ahogy kilépünk a refugee szektorból, egy kis mozival tájékoztatást kapunk arról, hogy a "dokkmestert" (akivel érkezésünkkor volt egy kis vitánk), Quellot, a röpködő kis biszb@szt megszorongatja néhány marcona alak, valami Red Eclipse bűnbanda, és úgy tűnik, hogy a hajónk is bajba került... érdemes elnézni arrafelé...

A marcona gazemberek tehát leverték a dokkmestert, és bajban lehet a hajónk. Elindulunk arrafelé. Már útközben látszik, hogy feszült a helyzet, mert 8-9 banditost hidegre kell tennünk, mire végre elérjük a hajót. Őszintén szólva, odabenn sincs más dolgunk, a pilóta fülke közelében levő biztonsági szobában megtaláljuk a rabszolgavadászok vezetőjét, nem nagyon tudunk vele szót érteni (bár azt megtudjuk tőle, hogy azt a tolvajt is megölték, akit a hajón találtok - ő próbálta meg kicsalni tőlünk a hajót), így ismét harcolni kell. Alulmarad a küzdelemben (400 XP a legyőzéséért és 500 XP a probléma rendezéséért).
(A párbeszéd lehetőségekből úgy tűnik, van valami olyan lehetőség is, hogy a főkarinak dolgozzanak, de ez olyan új dimenziókat nyit egy Jedi Mester előtt, amibe inkább jobb nem is belegondolni.)
(Vissza)



EXCHANGE MEGHÍVÁS
Elindulunk a hajóról, de alig teszünk meg pár lépést, feltűnik Atton, hogy üzenetet kapott, amit mindenkinek hallania kell. Röviden összefoglalva, úgy tűnik, hogy az eddigi tevékenységünk már éppen elég volt ahhoz, hogy felkeltse a már említett (valamikor, az őskorban) Visquis (Viszkis) nevű Exchange kisfőnök figyelmét, aki meghív magához a Jek'Jek Tarr-ba. A csapatból gyakorlatilag mindenki egyetért abban, hogy ez egy csapda, de menni kell. Egyedül.

Amint a dokk bejárat közelébe érünk, utolér minket Atton, és figyelmeztet, hogy legyünk óvatosak. A comlink nem működik majd, így nem tud velünk kapcsolatba lépni... ad néhány medpacot is (tényleg el lehet keseredve). Megvár minket...

Belépünk a dokkok területére, de pár lépés után a már sokat látott fejvadásznő, Mira toppan elénk. Kissé cinikus. Szerinte több figyelmet vontunk magunkra, mint egy Sith hajónaszád. Azóta követ, mióta megérkeztünk, s szerinte nem éppen úgy viselkedtünk, mint aki igyekszik meghúzni magát. Viszkis meghívását ő is csapdának értékeli, szerinte harc lesz, aztán majd odaadják a hullánkat Goto-nak. Szerinte, ha ő, Mira tudja, hogy a Viszkissel találkozunk, akkor tudhatja gyakorlatilag mindenki, s a fejvadászok kényszer-békeszünetének hamarosan vége szakad. És akkor nagyon csúnya lesz a helyzet. Mira szerint a barátaink is bajban vannak.

Gyors snitt, és látjuk, amint Atton a várakozás közbeni feszültségét a kantinban próbálja oldani. Hö, de megjelennek a Sun Ikrek, a twi'lek bárgyilkosnő-testvérpár. Attont akarják elkapni, hogy csaliként használhassák a főkari ellen, akit aztán majd jól foglyul akarnak ejteni. Atton kicsit ideges lesz, s harcba kezd velük. Brutálisan könnyedén leveri a macákat (ekkor Lvl7 scout / Lvl9 Jedi Sentinel; 10-35/+22 és 8-22/+20 sebzésekkel). Visszarohan a többiekhez, figyelmeztet mindenkit, hogy a fejvadászok megőrültek, és hogy jönnek ezerrel. A csapatra vadásznak. A nagy tanakodás közben meg is jelenik egy Zhug csapat, s elkezdenek fenyegetőzni...
(Vissza)




Snitt vissza Mirára és a főkarira. Egy rejtekhelyen vagyunk, a fejvadásznőnek nem tetszik, hogy Viszkis a fejvadászokat megkerülve akarja elkapni a főkarit, s így akarja Goto-nak átadni. Elkábítja a száműzöttet, majd ő öltözik be abba a szkafanderbe, amiben aztán sérülés nélkül kibírja majd a Jek'Jek Tarr mérgező légkörét. Látjuk, hogy a Viszkis és Hanharr várják a főkarit. Nagy meglepi, mikor a ruciból Mira bújik elő. Az Exchanges kiskakas nem érti, hogy miért nem a Jedi jött el. Kiderül, hogy Goto-t akarják kicsalni a Jedivel. A Viszkis ugyanis Vogga-nak dolgozik. Mivel Goto nagyon óvatos, s mindig csak egy hologramként jelent meg, fel kell valahogy jutni a hajójára, hogy személyesen találkozhassanak vele (s lecsaphassanak rá). Erre a legjobb módszer egy fogoly Jedi lenne. Céljuk, hogy kinyírják Goto-t. Itt, ebben az idegeneknek való kéj(gáz)barlangban nyugodtan űzhetik kisded játékaikat, mert Viszkis úgy tapasztalta, hogy itt valami miatt Goto nem látja, hogy mi történik. Mira nem alkuszik, nem akarja átadni a Viszkisnek a Jedit, ezért kiütik. Viszkis arra számít ugyanis, hogy a főkari majd elmegy érte, s kiszabadítja (ekkor meg majd jól elkapják a grabancát).

Közben a főkari magához tér és a keresett Zez-Kai Ell Jedi mester áll felette. A mester bevallja, hogy sem a tárgyaláskor, sem pedig itt a holdon nem érti a főkari viselkedését (érdekes megállapítás, hogy szerinte tettünk olyat is, ami az Exhange-nek kedvezett, vajh, mi lehetett az? Talán Lupo?). Akárhogy is van, tevékenységünknek köszönhetően már ő sem bírt tovább megbújni, felfedi magát, nem tűri (nem tűrheti tovább), hogy az Exchange még több szenvedést okozzon. A főkari még totál gyenge, meg se tud szólalni... Ell meg elmegy megmenteni Mirát. Még hozzáteszi, ha a főkari őt akarja, akkor menjen utána, de ha csak bosszút akar állni... nos, akkor is :-)

A Jek'Jek Tarr-ba érkezvén rögtön fulladozni kezdünk, de nincs semmi baj, mert jön Banya és megtanít a Breath Controll elnevezésű Jedi trükkre. Ez egy kis ideig (nem is kis ideig!) megvéd a nyugihely gyilkos levegőjétől, de a hatása azért elmúlhat!

Közben láthatjuk, ahogy Viszkis és Hanharr kitárgyalja az újabb fejleményt. Hanharr már kezd aggódni, az Exchanges mini-vezért még nem, s ránk uszítja a Jek'Jek Tarr illusztris közösségét...

Nos, ez innentől kezdve brutál vérfürdő. Lehet irtani az ellent, mint a fene... kőkemény hentelés az egész. Mikor eljutunk az első gondokkal teli terembe, akkor már Viszkis is aggódik (bár azért nem annyira). Abban bízik, hogy majd szépen visszavonul a Jek'Jek Tarr alatti szellőzőrendszerbe, pontosabban az arrafelé található titkos bázisára. Maga az alagútrendszer is mérgező (a terv az, hogy majd ott elájul a főkari, aztán beviszik a titkos rejtekhelyre), s rejtekhelyén további lelkes fejvadászokat lehet találni. Hanharr is vele tart, bár egy kicsit tart a Viszkis árulásától.

Ott vagyunk a privát szekcióban, de már csak a twi'lek konzumálókkal találkozunk. Finoman beszélgetünk az egyikkel. Halálra rémült, de megnyugtatjuk, hogy csak a Viszkist keressük. Megmutatja az egyik hátsó sarokszobából a kisvezér fészkébe vezető folyosó bejáratát. Ha hinni lehet a szóbeszédnek (PER) a labirintus teli van csapdákkal, és mérges gáz tölti ki... ha nem vagyunk elég gyorsak, hamar kipurcanunk. Aztán ha át is jutunk az útvesztőn, ott van a Viszkis különbejáratú testőrsége, egy csomó ubese fajhoz tartozó mókus... ők azok, akik szívből utálják a Jediket. Ráadásul várnak ránk, a twi'lek hölgyemény szerint már régóta készülnek erre az akcióra. Kérdésünkre még azt is elmondja, hogy Mirát is magukkal vitték (LSP).

Belépünk a labirintusba... Közben látunk egy kis mozit a két cselszövőről, Viszkis nagyon elégedett, de Hanharr aggódik. Szerinte hiába vannak itt az ubesek, a Jedi majd ledarálja őket. (Kiderül, hogy a Köztársaság bombázta szét a bolygójukat, azért ilyen morcosak.) Hanharr szerint hiba, hogy Viszkis a gyűlöletükben bízik, nem pedig a képességeikben. A kisfőnököt még Hanharr aggódása sem idegesíti fel, sőt, van egy meglepetése a vuki számára, amivel elütheti az időt... (Hmm, vuki lányok?!)

A labirintusban a mini-térkép rögtön kiakad (mert milyen könnyű is lenne egyébként az útvesztő, nem?). A mérgezés a Breath Controll segítségével mellőzhetjük (bár ha beszívjuk az se nagy probléma), az aknákat meg érdemes felszedni (DEM: 8+11 már elég hozzá). Ahogy bolyongunk odalenn, két hullát is találunk, bár nem leszünk sokkal okosabbak az egész szituval kapcsolatban, csak annyi derül ki, hogy lúzerek voltak, és Vogga-nak dolgoztak (van egy beteges ötlet arról, hogy letett aknákkal jelöljük az utat). Ha gyorsan akarunk haladni, a belépést követően menjünk előre két szobát, majd (ott, ahol akna is van) forduljunk balra, ezt követően egyenesen előre, s néhány aknán túljutva ott állunk a földalatti "bunker" bejárata előtt... csakhogy nem tudunk bejutni az ajtón. Remek. :-/
Akik nagyon vizuális típusok, azoknak itt egy térkép (a piros jelek az aknák, a sárgák pedig a holttestek).

Snitt vissza a két cselszövőhöz. Hanharr aggódik, Viszkis viszont teljesen nyeregbe érzi magát. A Jedi nem tud kijutni az útvesztőből (már visszafelé is zárva az ajtó), s előbb utóbb legyűri a méreg, s akkor majd kiküldi érte az ubese vadászokat. Hogy ne teljen unalmasan az idő, lehetőséget ad arra Hanharrnak, hogy eljátszogasson Mirával.
(Vissza)




Átvesszük Mira felett az irányítást, cél, hogy legyőzzük Hanharrt, kikerüljünk valahogy az Arénából és beengedjük a Jedit. Mira rendelkezik egy speciális fegyverrel, egy csuklóra erősített rakétavetővel, valamint olyan könnyű léptű, hogy az aknákat nem aktiválja. A rakétavetővel rakétákat, illetve gránátokat lehet kilőni.

Ez egy igen trükkös helyzet, már csak szórakozásból is úgy csináltam meg, hogy nem léptem szintet Mirával. Azonnal nyomtam egy pause-t, majd adtam neki egy jobb páncélt és egy tuningolt watchman blastert (+15 BAB, 9-25 DAM). Rohangászós-belelövős-elfutós technikával Hanharrt elég könnyű leverni (közben persze néhány aknára is rá kellett futtatni). Mira győzelme kicsit meglepi Viszkist, de nem ejt könnyeket. Ráereszt a csajszira 2*3 kath houndot, s ő maga elmegy ellenőrizni a Jedit.

TIPP: Igyekezzünk úgy helyezkedni Hanharr megölésekor, hogy a kijáratot jelentő (északi) ajtó előtt legyünk a végső lövés leadásakor, így amikor a szemközti nagyobb ajtóban megjelennek a dögök, nem támadnak meg azonnal, mert Mira kívül esik az agressziós zónájukon, s így elsőre meg lehet őket kínálni valami gránáttal.

A kath houndok leirtása sem okoz gondot. Ha végeztünk velük, szedjünk össze minden mozgathatót a korábbi áldozatokról. A kath hooundok fészkében az Old Beast Tender cuccai között megtaláljuk a kijáratot nyitó kártyát.

Innen mindenkinek a belátására van bízva, hogy miként megy tovább, a legegyszerűbb, ha meglépjük Mirával a szinteket, és leirtunk mindenkit (persze ésszel, de őszintén szólva max. kétkezes feattel meg rapid shottal az ubese vadászok szó szerint a közelébe se értek, úgy lesorozta őket). A másik, hogy lépünk vele a stealth skillre is, és végigosonunk harc nélkül. Én úgy csináltam, hogy hagytam Mirát Lvl6 karakternek, és így gyilkolásztam addig, amíg bírtam a dolgot. A szokásos futkosós-lövöldözős-menekülős taktikát célszerű kiegészíteni néhány akna lepakolásával is, minden ajtónyitás előtt. (Azért jó, ha Mira alacsony szinten van, mert sokkal több XPt kap egy-egy áldozatért.)

Ha teljes megsemmisítésre törekszünk, akkor esetleg szórakázhatunk a ventillátor kezelő szobában néhány távolsági gyilokkal (túltöltögetés miegyebek), meg kinyithatjuk az összes ajtót, illetve letölthetjük a térképet.

Ha gyorsak akarunk lenni, akkor haladjunk kifelé az ajtón, majd rögtön nyugatra. Így csak öt ubese fejvadászt kell leverni és máris ott vagyunk abban a szobában, ahonnan a menekülési útvonal nyílik. A vezérlő panelen kell egy kicsit ügyeskedni (vigyázzunk, mert ha esetleg osonkodtunk eddig, akkor az álcázásunk megszűnik!). Két útvonal van, az egyik a Jek'Jek Tarr-ba vezet, a másik a dokkokhoz. Egymást kizáró útvonalak. Ha kinyitjuk a főkari előtt az ajtót, akkor ez a menekülési útvonal bezáródik... megtesszük a dolgot...

TIPP: Vegyük le Miráról azokat a cuccokat, amire szükségünk van.

Viszkis meglepődik, mikor meghallja a riadót, aztán rádöbben a keserű valóságra, Mira, a kis csali elhúzott. Most már ő is aggódik. Az ubeseket a küzdőtérre rendeli, sőt, még több egységet hív, s már azt se bánja, ha megölik a Jedit...

Főkari belép, élesre fent fénykardokkal, mivel Mira szorgos kislány volt, túl sok tennivalója nincs, csak a megmaradt néhány ubeset kell levernie, illetve a zárt helyeket kinyitogatni, aztán irány a küzdőtér...

Nem mondhatni, hogy a Viszkis kitörő örömmel fogadja. Nagyon sok kárt okoztunk már az Exchange-nek. Kiderül, hogy azért szívatták annyira a menekülteket, mert remélték, hogy egy Jedi feltűnik a sok igazságtalanság hallatán, s akkor majd jól elcsíphetik... Viszkis főnöke, Goto ugyanis a Jedikre hatalmas fejpénzt tűzött ki... no nem mintha a Viszkist ez érdekelné, sőt, ő épp azért akar elfogni egy Jedit, hogy a fejpénz megszerzésének égisze alatt Goto közelébe férkőzzön, hogy megölhesse. Önelégülten megpróbálja elgázosítani a főkarit, de nem jár sikerrel... ráuszítja a ubeseket, de azok legnagyobb meglepetésére őt veszik körül... rádöbben a keserű valóságra, miszerint Goto minden lépését figyelte, és nem igazán örül az árulásának, az ubesek levágják. A száműzött érdeklődve várja a fejleményeket, mire egy hatalmas villámcsapással elkábítják (a'la Incredibels).
(Vissza)



KÖZJÁTÉK
Több kis snitt következik...
Mira találkozik a Jedi Mesterrel és közli vele, hogy Goto elragadta a főkarit...

A Banya megjelenik az Arénában és feléleszti az agonizáló Hanharrt (aki váratlanul megint megjelent, khmm). Figyelmezteti, hogy most már ő rendelkezik az életével, és engedelmeskednie kell neki. Megbízza azzal, hogy ölje meg Mirát. Teljesen persze nem gyógyította meg a vukit, hogy a fájdalom még jobban felkészítse és feltüzelje a vadászatra...

Mira közli Attonnal, hogy Goto elragadta a főkaraktert. Az Exchange vezetőjét csak úgy lehet elérni, ha van egy fejpénzért felkínálható Jedije az embernek, de mivel ebből kifogytak, nincs mit tenni (Bao-Dur, Atton és a Hópihe megbántottan egymásra pillog). Goto hajóját lehetetlen megtalálni, van rajta valami álcázó. Talán ha Vogga egyik szállítóhajójának álcáznánk az Ebon Hawkot, akkor elcsípné a hajónkat... Kellene Vogga egyik szállítójának a transzponder kódja, és akkor Goto tuti bekapná a csalit (valahogy mindig tudja, melyik hajó tartozik Vogga flottájába). Meg kell szerezni a kódot, át kell spécizni a hajót, aztán próba cseresznye... csak kéne egy droid, aki bejut Vogga raktáraiba...




Snitt, látjuk, amint jön a Bajnok, és eladja T3-M4-et a raktárt Cerberusként őrző droidnak (állítólag pazaakon nyerte)... hmm, vajon mi történhetett?

Átvesszük T3-M4 irányítását, valami C7-E3 droidot kell keresni, aki munkát ad majd neki. Hmm, bejárjuk a területet, a hátsó raktárakba C7-E3 nem enged be... sőt, munkát sem tud adni, C6-E3-hoz irányít, neki tudunk segíteni. C6-E3 kissé frusztrált robotnak tűnik. Nem igazán "szereti" a főnökét, mert újabb modell, s mert ő a főnök. Ha valaki eltávolítani a droidot, annak igazán hálás lenne, mert akkor átvehetné a helyét... annyira, hogy még akár a hátsó raktárba is beengedné.

Odazizegünk C7-E3-hoz, és valami droid dumával vérig sértjük, ellenséges lesz, mire T3-M4 leveri. C6-E3 megjelenik mint egy dögkeselyű, s beenged a hátsó területre.

Hátul "semmi" érdekes, látszólag. Van egy kommunikációra képtelen kommunikációs droid. Mondjuk érdekes dolgokat mond, miszerint naponta leadják a dokkolási ütemtervet... Ahogy jobban körülnézünk, meglátunk a falon egy panelt. Bingó. Valami trükkös zár lehet, két számblokkot látunk, az egyik a kiinduló sorozat, a másik az, amit el kell érni (négyesével forgathatjuk a számcsoportokat, az óramutató járásával megegyező, illetve ellentétes irányban):

3E1D
L7T3

Ebből ezt kell elérni...

1E7T
3L3D


Lépések

3E1D
L7T3

Középső,
ellentétesen

31TD
LE73

Jobb
megegyező

317T
LE3D

Bal
ellentétesen

1E7T
3L3D



Kinyílik a rejtekajtó. Bent egy kis szobában egy B-4R5 droid tevékenykedik. Megfigyeli (lefigyeli) Vogga teherhajóinak transzponder kódjait, majd feltölti őket valahová. Nem sokat tud az érkezési helyről, csak hogy valamilyen számítógépes hálózat, és hogy nagyon fontos hogy gyorsan feltöltse az adatokat. Hmm. T3-M4 kap tőle egy üres transzponder kártyát meg hajókódokat is.

Ez a dolog itt túl egyszerű volt eddig. T3-M4 óvatosan oldalazgat ki, minden sarkon kikukucskál először, de látszólag minden rendben... aztán az első teremben hirtelen szembe találja magát 3 HK-50 droiddal, akik először szénné lövik C6-E3-at (hát, nem sokáig volt király), majd a kódokat követelik a kis droidtól. Szó se lehet róla. Harc.

TIPP: Ügyeljünk arra, hogy T3-M4-en valami pöpec pajzs legyen, a többi már idő kérdése...


 
háttérzene
 
kedvenc linkek
 
számláló
Indulás: 2005-08-22
 
chat
 
Star Wars
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?